וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לא רואה באירופה קבוצה טובה מריאל מדריד"

מאמן בארסה מרדים את היריבה? "אנחנו מוליכים בחמש נקודות על פני קבוצה מרשימה. משבר? אנחנו רגילים לדיבורים הללו"

ברצלונה שמה אמש (ראשון) סוף לימים הבלתי מוכרים שעברו עליה, ואחרי תיקו נגד ספורטינג חיחון והפסד לארסנל בליגת האלופות, היא גברה 1:2 על אתלטיק בילבאו כדי לשוב למסלול הניצחונות ולהגדיל את הפער מריאל מדריד בחזרה לחמש נקודות.

לאו מסי כבש את שער הניצחון בדקה ה-77, אחרי דקות ארוכות של דאגה ולחץ בספסל של אלופת ספרד, ואמר בסיום: "לא יכולנו להרשות לעצמנו להחליק פעם נוספת כי מדריד הייתה קרובה. לא נשאר עוד הרבה זמן עד לסיום העונה וכל משחק הוא קריטי עכשיו. בילבאו הייתה מאוד מאורגנת ושיחקה טוב. שלוש הנקודות הללו הן חשובות מאוד".

פפ גווארדיולה החמיא כהרגלו לשחקנים: "מה שקרה על הדשא הערב זו עוד הדגמה למה שהשחקנים מסוגלים. לא משנה איך העונה הזו תיגמר, הדעה שלי עליהם לא תשתנה. שיחקנו נגד אתלטיק הרבה פעמים ותמיד אנחנו מנסים למצוא את הערך המוסף. זו קבוצה מאוד פיזית עם מאמן מצוין".

מאמן הבלאוגרנה גיחך על המילה "משבר" שמיהרה לצוץ אחרי שני משחקים ללא ניצחון: "אנחנו כבר רגילים לזה. לפני שנה אמרו שאנחנו במשבר כשהולבנו את הטבלה ב-12 נקודות. עכשיו יש לנו יתרון של חמש נקודות על פני קבוצה מרשימה כמו ריאל מדריד, שאני לא רואה קבוצה יותר טובה ממנה באירופה כרגע".

שוער דפורטיבו גיבור לה קורוניה

עוד בספרד: שוער דפורטיבו לה קורוניה, דניאל ארנזוביה, כבש אמש שער שוויון בדקה ה-94 ב-1:1 מול אלמריה. ארנזוביה עלה להתקפה לקראת קרן והצליח לכבוש את השער הדרמטי. מה שהופך את השער של שוער לה קורוניה ליותר מיוחד הייתה העובדה שבהתקפה לפני כן ארנזוביה גם עלה להתקפה, אך לא הצליח לכבוש ורץ בחזרה לשערו.

"אתה לא מתאמן על המהלכים האלה", אמר ארנזוביה בסיום, "זה רק עניין של מזל ולפעמים זה עובד לך. עליתי בעבר, אך מעולם לא הצלחתי לכבוש. עשיתי את מה שראיתי את חבריי לקבוצה עושים וניסיתי לחקות אותם בצורה הכי טובה שאפשר. המאמן שלי היה מרוצה בשבילי וכמובן גם בשביל הנקודה בה זכינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully