וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באינטר חגגו: "חזרנו למירוץ"

בלמה של האלופה האיטלקית אנדראה ראנוקיה היה שבע רצון מה-1:2 על פיורנטינה. מיכאילוביץ': "כואב לספוג הפסד שכזה"

אינטר ניצלה אתמול (רביעי) את משחק ההשלמה שלה מול פיורנטינה כדי לעשות עוד צעד לעבר מילאן. הנראזורי התגברו עם תצוגה לא מרשימה על פיורנטינה וניצחו אותה 1:2, כשהפער בינה לבין היריבה העירונית עומד כעת על חמש נקודות בלבד. מיקלה קמפורזה כבש שער עצמי מתסכל לזכות אינטר אחרי שש דקות בלבד של משחק, מנואל פסקואל הישווה בדקה ה-33, אבל ג'אמפאולו פאציני השאיר את הניצחון אצל האלופה בדקה ה-61.

"מה שחשוב זה שניצחנו, מה שמהווה דבר מכריע במירוץ על האליפות", סיכם אנדראה ראנוקיה, בלמה של אינטר. "אנחנו נמצאים במירוץ. פיורנטינה שיחקה טוב הערב, אבל אנחנו טובים וראו את זה גם כן. אנחנו צריכים להיות מרוצים מאיך שהדברים הולכים לנו".

סיניסה מיכאילוביץ', מאמן פיורנטינה, משוכנע שקבוצתו הייתה זכאית לרדת לפחות עם תוצאת תיקו, ואמר בסיום: "אני מעדיף לנצח ולשחק טוב, אבל היום השגנו חצי מזה. לא הגיע לנו להפסיד, כשאינטר כבשה מהמצב היחיד שהיה לה במחצית הראשונה, בעוד אנחנו ייצרנו הרבה מצבים. לצערי משלמים מחיר כבד על הטעות הראשונה נגד הנראזורי. השחקנים שלי נתנו את הכל ושיחקו טוב, ולכן זה כואב לספוג הפסד שכזה. אנחנו משתפרים עכשיו שיותר שחקנים חוזרים מפציעה. אנחנו עדיין צריכים לשפר את הכדורגל שלנו וכך נשיג תוצאות טובות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully