וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה/אולקר מעוניינת בצ'אק אידסון

13.2.2011 / 16:52

על רקע הקשיים במו"מ עם מכבי ת"א, נודע כי קבוצתו של נבן ספאחיה היתה רוצה לראות את הפורוורד בשורותיה בעונה הבאה

בשבועות האחרונים מנהלת מכבי תל אביב משא ומתן עם צ'אק אידסון לגבי הישארותו של הפורוורד האמריקאי במועדון גם בעונה הבאה. הערב (ראשון), עם זאת, נודע לוואלה! ספורט כי קבוצת פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית מביעה עניין רב באידסון לעונה הבאה, כל זאת על רקע הפערים הכספיים הקיימים נכון לעת עתה בין סגנית האלופה הישראלית ונציגיו של השחקן. אידסון עצמו מוערך מאוד על ידי דייויד בלאט והנהלת מכבי תל אביב, שמאוד מעוניינים לראות אותו ממשיך במדים הצהובים שנה נוספת.

את פנרבחצ'ה/אולקר מאמן העונה בהצלחה רבה נבן ספאחיה, מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב. הקבוצה הטורקית היתה אחת הקבוצות המרשימות של שלב הבתים הראשון ביורוליג, כאשר נכון למחזור השלישי היא מדורגת ראשונה בבית ח' של הטופ 16, עם סיכוי לא רע בכלל להעפיל לפיינל פור.

מוקדם יותר היום התייחס אידסון לתקופה הטובה שעוברת על מכבי תל אביב, שהגיעה לשיא מסוים בזכיה בגביע המדינה, ואמר: "אנחנו מראים הרבה אופי, כולם שיחקו חזק וטוב והגיע לנו לזכות בגביע. אם באים ומשחקים חזק, דברים טובים קורים. כולם תמיד רוצים לזכות בתארים, מכבי משחקת עם תשוקה, כך שהיא בדרך הנכונה לשם".

מספר ימים כבר חלפו מאז גביע המדינה, אך גם אידסון התקשה להירגע מהתקרית האלימה שבעקבותיה הורחקו ארבעה שחקנים: "לא הייתי סמוך לזה ולא שיחקתי כי לא הרגשתי טוב. אבל באופן כללי זה אירוע עצוב, אף אחד לא רוצה לראות דברים כאלה במשחק כדורסל, ובייחוד במעמדים כאלו. היה משחק טוב וחבל שדברים כאלו קורים. זה לא צריך לקרות". האמריקאי המשיך והחמיא להתנהלות של דייויד בלו באותו ערב: "הוא לא הגיב להתנהגות של שחקני נתניה, ולא נגרר לזה. זה מראה הרבה על דייויד, מגיע לו קרדיט על כך ואני גאה בתגובה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully