וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר רנגלוב לא ימשיך במכבי ת"א בעונה הבאה

13.2.2011 / 10:26

הצהובים החליטו שלא לממש את האופציה על הבולגרי המושאל והוא יעזוב בקיץ. בקבוצה לא התרשמו מהניצחון על הפועל ר"ג

מכבי תל אביב אמנם נמצאת בעיצומו של מאבק האליפות, אבל בקבוצה גם חושבים על העתיד ובימים האחרונים התקבלה החלטה שלא להמשיך בעונה הבאה את ההתקשרות עם החלוץ דימיטאר רנגלוב. כזכור, הבולגרי הגיע בתחילת העונה בהשאלה מבורוסיה דורטמונד הגרמנית אחרי פציעתו של ברק יצחקי, כשלצהובים ניתנה אופציה לרכוש אותו בתום העונה הנוכחית. יחד עם זאת, בגלל שעל פי הסיכום עם דורטמונד, סכום הרכישה של החלוץ בן ה-27 ינוע סביב 950 אלף יורו וגם בגלל שבקבוצה לא ממש משכנע, במכבי מעדיפים לוותר והוא ישוב לגרמניה אחרי שהעונה תסתיים.

בתוך כך במכבי תל אביב קיבלו בסיפוק את הנצחון 0:3 שהושג אמש על הפועל רמת גן, אולם אף אחד במועדון לא יצא מגדרו. "אין מה להתלהב יותר מדי", אמר גורם במועדון, "זה משחק שהיינו צריכים לנצח וזה לא באמת המבחן שלנו. היכולת עדיין לא מספיק טובה. נצטרך לנצח את במבחנים האמיתיים שלנו מול קבוצות הצמרת. זה עדיין לא זה מבחינת הרמה והכדורגל שהצגנו ויש לנו הרבה מה לשפר".

מי שכצפוי עמד במוקד ההתעניינות בסיום היה הקשר הצעיר דור מיכה, שחקן קבוצת הנוער של המועדון שהציג יכולת טובה, כבש שער ובישל אחד נוסף. במהלך כל המשחק זכה מיכה לתמיכה ועידוד של כל שחקני הקבוצה, שגם ניגשו אליו בחדר ההלבשה טרם המשחק, חיבקו אותו ואמרו לו "אנחנו מאחורייך, שחק חופשי, תעלה ותן הצגה כמו שאתה יודע".

מיכה מצטיין העונה במדי קבוצת הנוער שמוליכה את טבלת ליגת העל והמאמן איוניר הכין אותו כבר מיום שישי לאפשרות שיעלה בהרכב במקומו של הקשר האריס מדוניאנין, שהגיע רק ביום שישי ממשחקה של נבחרת בוסניה נגד נבחרת מקסיקו בארצות הברית.

"נטפל בכל המתוסכלים"

הבעלים מיטש גולדהאר, צפה במשחק ודאג להעביר לראשי הקבוצה ברכות על הניצחון ועל שילובו של מיכה הצעיר בהרכב. גם גולדהאר עצמו לא יצא מגידרו לנוכח היכולת הלא מבריקה של הקבוצה, אולם הביע שביעות רצון שהמדיניות של שילוב שחקני הנוער בקבוצה הבוגרת, אותה הוא התווה בחודשים האחרונים, מיושמת הלכה למעשה על ידי המאמן איוניר.

שילובם של שחקני קבוצת הנוער בקבוצה הבוגרת יגרום למספר שחקנים לאבד את מקומם בהרכב ואף בסגל. אתמול נותרו יובל אבידור שרן ייני מחוץ לסגל, רוברטו קולאוטי וגל אלברמן שוב ישבו על הספסל. במכבי מודעים לעובדה שלשילובם של שחקני הנוער בהרכב ובסגל יהיה מחיר שיתבטא במספר שחקנים שיסתובבו ממורמרים בקרית שלום.

"נטפל בכל המתוסכלים. יש מאמן והוא יודע את העבודה", אמר גורם במועדון. "כל מי שיושב על הספסל יצטרך להיות טוב יותר ולהוכיח שמגיע לו לשחק. השחקנים האלה צריכים להבין שהם יצטרכו לעבוד קשה מאוד, להתאמץ ולהיות טובים ואם זה יקרה הם ישחקו. שחקנים ותיקים ומנוסים מבינים לבד שהם צריכים להשתפר".

מכבי והפועל תל אביב יועמדו לדין ביום רביעי ה-23.2 בגין קריאות גזעניות של אוהדיהן בדרבי ביום ראשון שעבר. הצהובים יועמדו לדין בגין קריאות גזעניות של אוהדיהם לעבר סלים טועמה, האדומים בשל נהמות לעבר ג'יבריל סידיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully