וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה: תמיד כיף לחזור לנמל

הירוקים ניצחו בכל שלושת הביקורים האחרונים באשדוד. ורד יפתח. מנגד, קפילוטו צפוי לרשום בכורה (שבת, 19:05, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*המאזן של מכבי חיפה באשדוד נמדד בכפולות של שלוש. שלושה ניצחונות לאשדוד, שש תוצאות תיקו, תשעה לחיפה.

*חיפה ניצחה בכל שלושת המשחקים האחרונים שלה באשדוד. הניצחון האחרון של אשדוד הושג במאי 2008, כשדוד רביבו כבש ובישל למקרייב, במשחק האחרון של רוני לוי אצל הירוקים. באותה עונה ניצחה אשדוד בשני המפגשים.

*בחמישה מתוך תשעת המפגשים האחרונים (55.5 אחוז) ספגה אשדוד שלושה שערים.

* מ.ס.אשדוד הפסידה ארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים.

* ב-19 מתוך 21 המשחקים של אשדוד נכבשו שני שערים או יותר.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם בצל הידיעה על פציעתו הקשה של החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, שסובל משבר בארובת העין ועל פי הערכות צפוי להיעדר לפחות חודשיים. הבלם ניסו קפילוטו, שחתם השבוע, יערוך הופעת בכורה בהרכב. לצוות המקצועי יש מספר התלבטויות לגבי ההרכב הראשון, אולם נראה כי בסופו של דבר תפתח אשדוד במערך שיכלול חלוץ אחד בחוד. אורי מגבו עשוי לפתוח כמגן שמאלי ובמקרה כזה יוסט רחמים צ'קול לאגף שמאל של הקישור. ניר ביטון, סטפן קינגווה ומשה אוחיון, יפתחו כרגיל במרכז, כאשר עידן שריקי יפתח בחוד. "זה משחק שצריך לעשות בו מינימום טעויות ותהיה חשיבות עליונה למשמעת הטקטית של הקבוצה במגרש", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק.

מכבי חיפה:

אלישע לוי ערך אימון זהה לאימון שערך אתמול וההרכב לא ישתנה. הפתרון של המאמן להיעדרות של ולדימיר דבאלישווילי ומוחמד גדיר היא חלוץ אחד, תומר חמד, ועיבוי הקישור עם גוסטבו בוקולי. אייל גולסה שלא התאמן אתמול ערך אימון מלא ויפתח ב-11 של המאמן, כשליאור רפאלוב שיחזור לסגל עשוי להשתלב במהלך המשחק. יניב קטן ועידן ורד יפתחו בקישור הקדמי וישלימו את חוליית הקישור שתכלול מלבד בוקולי את ג'ון קולמה, והמשמעות היא שסיידו יאיא, כמו גם שי מימון שחזר להתאמן, ימתין על הספסל.

באסיפת השחקנים שקיימה הקבוצה ביום שישי התייחס אלישע לוי לחלון ההעברות שנסגר השבוע ואמר: "לא מצאנו זרים יותר טובים ממה שיש לנו עכשיו שיוכלו לשדרג אותנו. זה אומר שרמת הנאמנות והמחוייבות שלכם למועדון צריכה להיות גבוהה. לכן, כל פעם שאתם עולים על המגרש אתם צריכים לעשות הכל כדי שהקבוצה תנצח".

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: יוסי שקל

משחק החוץ בחיפה בו הצטיין בסיבוב הראשון, היה בעצם המשחק שסלל את דרכו של שקל להרכב באופן קבוע. גם מחר אמורה להיות לשוער הצעיר עבודה רבה ומשחק טוב שלו בין הקורות יסייע לאשדוד לצאת מהמשבר אחרי החמישייה שספגה בבאר שבע בשבוע שעבר.

מכבי חיפה: יניב קטן

לא ברור עד כמה הפציעה השפיעה עליו, אבל כל אוהד ביציע שם לב שבמחזורים האחרונים ההשפעה שלו במגרש הולכת ופוחתת. ולמרות זאת, קטן הוא ללא ספק השחקן הכי חשוב והכי בטוח במערך של הירוקים. ההשפעה שלו על הקבוצה מבחינה חברתית וההחלטות שהוא לוקח ברגעים החשובים מעמידה אותו כעת במבחן לא פחות חשוב – מתי הוא יחזור לאיים יותר על השער ומתי הוא ישבור את הבצורת בהבקעת שערים (לא הבקיע בשבעת משחקי הליגה האחרונים). עלייה ביכולת שלו פרושה, כמעט כרגיל, עלייה ביכולת הקבוצתית. ואת זה מכבי חיפה צריכה העונה יותר מכל דבר אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: : יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, אורי מגבו (רחמים צ'קול), ניר ביטון, סטפן קינגווה, רחמים צ'קול (עידן סרור), משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד; תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully