וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נחתמה עסקת מריו פצ'אלקה

הבלם הסלובקי בן ה-30 נרכש תמורת 600 אלף יורו וינחת לבדיקות רפואיות. בזמן הדרבי, אלי גוטמן יצפה בסרט בקולנוע

הפועל תל אביב תעלה הערב (ראשון, 20:45, ערוץ 1 ו-HD) לכר הדשא בבלומפילד כשהיא יודעת שניצחון שלה ירחיק את מכבי תל אביב מתואר האליפות עליו היא חולמת. במסגרת ההכנות למשחק כינס היום עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, שמשמש כמאמן בפועל עד חזרתו של אלי גוטמן, את השחקנים.

אבוקסיס לא אהב את ההפקרות במרכז המגרש במשחק נגד מכבי נתניה ביום שבת והעיר לשחקנים על המרחקים ביניהם, כאלו שלטענתו הביאו להרבה הזדמנויות של היריבה. עוזר המאמן התייחס בעיקר למשחק של שחקניו, אבל הדגיש את החשיבות בנתינת תשומת לב למי שסימן כשחקן העיקרי אצל הצהובים: "אנחנו חייבים לשים לב ולהיזהר מהאריס מדוניאנין. הוא שחקן לא צפוי שיכול לעשות לנו הרבה בעיות בכל רגע נתון".

גוטמן עצמו, אגב, החליט שלא לפצות במשחק ובמהלך הדרבי יצפה בסרט בקולנוע. כזכור, המאמן עבר אירוע לב והרופאים הורו לו להתנתק לחלוטין מכדורגל למשך ארבעה שבועות.

אחרי משא ומתן מתיש של מספר שבועות רכשה הפועל תל אביב את הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה תמורת 600 אלף יורו מז'ילינה. האדומים הודיעו רשמית כי הבעלים מוני הראל ואלי טביב חתמו על המסמכים כאשר הבלם הסלובקי בן ה-30 ינחת הליליה בישראל ויעבור בדיקות רפואיות לפני שישוב למדינתו לשחק במדי הנבחרת. פצ'אלקה יהיה מחליפו של דגלאס דה סילבה.

לגבי עמדת החלוץ אין חדש. אתמול פנתה הקבוצה להפועל עכו לגבי ג'קו ערפאת וזו השיבה שהיא תהיה מכונה למכור את החלוץ תמורת מיליון וחצי שקל. יחד עם זאת פציעתו של החלוץ אתמול ככל הנראה טרפדה את העניין ובהפועל אמרו שלא יחתימו שחקן שעבר שתי פציעות באותו מקום, בזמן כל כך קצר. גם בעניין דרוידאס שרנאס אין התקדמות ובהנהלה קיימת פסימיות לגבי הגעתו.

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הפועל לדין בעקבות קריאות הגנאי של שניים מאוהדיה נגד אהובה תומר ז"ל במשחק הגביע נגד עירוני קרית אתא באמצע השבוע הקודם. הדיון יתקיים ביום רביעי.

(עדכון ראשון: 14:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully