וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו בגמר

המחליפים של האלופה השלימו ניצחון כפול על אלמריה, אוזיל ואדבאיור ניצחו את סביליה ויש לנו קלאסיקו בגמר גביע המלך

20 באפריל 2011. המיקום עדיין לא נסגר סופית, אבל היריבות כבר ידועות. ריאל מדריד וברצלונה תפגשנה לקלאסיקו שלישי העונה בגמר גביע המלך. העונה, בניגוד לקודמותיה, שתי האימפריות לא מוותרות על שום דבר. ברצלונה, שנמצאת בתקופה פשוט חלומית, עשתה את העבודה ללא קושי עם 0:3 על אלמריה ו-0:8 בסיכום. ריאל עשתה את זה בסטייל של ז'וזה מוריניו עם 0:2 בברנבאו על סביליה ו-0:3 בסיכום שני המשחקים. לראשונה מאז 1990, יש קלאסיקו בגמר הגביע המלך!

העפלתן של שתי הגדולות בכדורגל הספרדי לגמר הגביע תביא לכך שהן תפגשנה פעמיים תוך שלושה ימים! בפעם הראשונה, ב-17 לאפריל, במסגרת המחזור ה-32 בליגה, אז תארח ריאל את ברצלונה, כאשר שלושה ימים לאחר מכן ייערך משחק הגמר. לראשונה מזה 21 שנים ייערך קלאסיקו בגמר הקופה דל ריי. הפעם האחרונה ששתיהן נפגשו הייתה ב-1990, אז ניצחה בארסה 0:2 במשחק שנערך במסטאייה שבוולנסיה.

ברצלונה זכתה בגביע לאחרונה בשנת 2009 לאחר שהביסה את אתלטיק בילבאו 1:4, בעוד ריאל, שהגיעה לגמר לאחרונה ב-2004 ונוצחה בפנדלים על ידי סראגוסה, כבר שכחה איך זה להניף גביע. הפעם האחרונה שהיא עשתה זאת הייתה ב-1993, אז ניצחה את אותה סראגוסה 0:2. זו הפעם ה-37 במספר שריאל תגיע לגמר הגביע, מתוכן היא זכתה ב-17 גביעים, בעוד יחס הניצחונות מול הפסדים של בארסה יותר טוב ועומד על 25 זכיות מתוך 34 פעמים (לא כולל את פעם זו) שהיא הגיעה לגמר.

אלמריה - ברצלונה 3:0

הקטלאנים, שדרסו את אלמריה 0:5 במשחק הראשון איפשרו לכוכבים הגדולים לנוח בגומלין, אבל בניגוד לגומלין מול בטיס ברבע הגמר הפעם גם המחליפים והצעירים הספיקו כדי להשלים ניצחון כפול בדרך לגמר ולהשוות את השמינייה מהליגה (גם אם זה קרה בשתי פעימות). ברצלונה שיאנית הזכיות בגביע המלך עם 25 הנפות, והיא תשמח לעשות זאת שוב באפריל.

איברהים אפלאי וחאבייר מסצ'ראנו פתחו בהרכב והניעו את הקישור, אבל השער הראשון הגיע ממבצע אישי של אדריאנו, שעבר בין מגני אלמריה, נכנס לרחבה ומצא את הרשת בדקה ה-34. המשחק המשיך להתנהל על מי מנוחות, ובדקה ה-56 נכבש השער השני. דני אלבס הגביה מצד ימין וטיאגו אלקנטרה הצעיר נגח מצוין לחיבורים ולא השאיר שום סיכוי לשוער אסטבן. 10 דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של אפלאי, שקיבל כדור מסיידו קייטה וכבש בבעיטה חדה את הראשון שלו במדי ברצלונה.

ריאל מדריד - סביליה 0:2

אחרי ההפסד המביך לאוסאסונה, ריאל מדריד לא הייתה יכולה להרשות לעצמה לאבד את מקומה בגמר גביע המלך. הבלאנקוס, שניצחו במשחק הראשון ברמון סאנצ'ז פיחואן 0:1, עלו בהרכב החזק ביותר והשלימו את המלאכה, בדרך לגמר בו יפגשו את ברצלונה. זה לא הלך חלק. סביליה הקשתה את החיים בניסיון להגן על תוארה ואפילו כבשה במחצית הראשונה שער שנפסל בטענת נבדל מפוקפקת.

במחצית השנייה כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה הרבו להחמיץ, אבל בסופו של דבר היה זה מסוט אוזיל שהפקיץ את יושבי הברנבאו. סמי חדירה שלח לו כדור עומק בדקה ה-82 ואוזיל עבר את חאבי ואראס וגלגל פנימה. סביליה עוד איבדה את סאנצ'ז בכרטיס אדום לפני שהגיע הרגע הגדול של עמנואל אדבאיור. החלוץ הטוגולזי קיבל מסירה מלסאנה דיארה, עצר על החזה, ומשישה מטרים לא יכול היה להחטיא בדרך לחגוג שער בכורה, אחרי שנכנס כמחליף דקות ספורות קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully