וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי סיים את דרכו בעירוני אשקלון

1.2.2011 / 12:40

אשקלון עמוק מתחת לקו האדום, והחליטה לבצע זעזוע. היו"ר נמרודי: "רגע קשה לי למועדון ולי". בוסאני ורבי מועמדים

אריאל בית הלחמי סיים היום (שלישי) את דרכו כמאמן הפועל אשקלון. אמש הפסידה הקבוצה להפועל חולון (89:78) ואוהדי אשקלון זעמו על מצבה העגום של הקבוצה, אשר מדורגת במקום הלפני אחרון בליגה עם 12 הפסדים ב-16 משחקים. המועמדים להחליף את בית הלחמי הם רוני בוסאני, לשעבר עוזר מאמן נבחרת ישראל, ואלי רבי. הבוקר נפגש בית הלחמי עם ראשי הקבוצה, והוחלט לבצע זעזוע בסגל על מנת להוציא את הקבוצה מהמקום אליו נקלעה.

"ברצוני להודות לכל מי שהיה איתנו במהלך השנה וחצי האחרונות", אמר בית הלחמי לאחר ההחלטה. "ראשית לבעלים יוסי דהן על ההזדמנות שנתן לי, שנית, ליו"ר אבי נמרודי על העבודה המשותפת והתמיכה וגם לאוהדי הקבוצה על התמיכה והעידוד. אשקלון הוא מועדון שיקר לי מאוד, סוג של בית בשבילי, בו ביליתי חמש שנים בשתי קדנציות והצלחתו מאוד חשובה לי".

"זה ודאי רגע קשה למועדון וגם לי באופן אישי כי לפני הכל אני רואה באריאל חבר אישי", אמר יו"ר הקבוצה אבי נמרודי בהודעה רשמית שהוציא, "אריאל אחד האנשים הכי מסורים וחרוצים שאני מכיר, איש מקצוע ברמה גבוהה ולזכותו ייאמר שגם בפרידה זו הוא ראה את טובת הקבוצה לנגד עיניו. אני חושב שהקבוצה נקלעה לסיטואציה בה נדרש שינוי על מנת לזעזע את המערכת ומטבע הדברים המאמן הוא שנאלץ לשלם את המחיר. מועדון הכדורסל עירוני "אלדן" אשקלון, מודה לבית הלחמי על שנה וחצי של עבודה משותפת עם הישגים נפלאים, כולל העפלה ראשונה לחצי גמר גביע בעונה שעברה."

בית הלחמי אימן לראשונה בליגת העל בעונת 1998/9 כשירד ליגה עם גבעת שמואל אותה לקח במהלך העונה. אחרי עונה אחת בלבד בלאומית החזיר את הקבוצה לליגת העל ואימן אותה במשך 3 עונות, במהלכן הגיע לגמר גביע המדינה וזכה בתואר מאמן העונה. בעונת 2003/4 הגיע לעירוני אשקלון ועונה לאחר מכן זכה שוב בתואר מאמן העונה תוך כדי שהוא מצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון. אחרי עונה נוספת באשקלון מונה למאמן עירוני נהריה בעונת 2006/7, אך אחרי שנה וחצי לא מוצלחות בקבוצה, עזב.

בית הלחמי מונה לתפקיד מאמן נבחרת העתודה, בו שימש במשך שנתיים, ולפני שנתיים ירד עם העתודה לדרג ב' של אירופה. בעקבות הירידה הוזמן בית הלחמי לועדה באיגוד הכדורסל, אך סרב להגיע, ועל כך הושמע כנגדו טענות. בקיץ שעבר חזר לאשקלון ועלה עם הקבוצה לחצי גמר הגביע. העונה כאמור נקלע עם הקבוצה לקשיים, וסיים היום את תפקידו בקבוצה. מאזנו כמאמן בליגה הראשונה, 135 ניצחונות אל מול 136 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully