וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנאר מנדי עשוי לסכם בהפועל ת"א

האדומים הגישו הצעה למגן הצרפתי בן ה-29 (4 הופעות בנבחרת) ומחכים לתשובתו. האלופה אף פנתה לסכנין בנוגע לפטי

המגן הימני הצרפתי, ברנאר מנדי, מתקרב להפועל תל אביב. השחקן בן ה-29 שיחק בשמים 2000-2008 בפ.ס.ז', העביר שנה אחת כמושאל בבולטון ובשנתיים האחרונות שיחק בהאל סיטי, אותה עזב בתום העונה שעברה אחרי שהיא ירדה לליגת המשנה באנגליה. האדומים הציעו לשחקן הצעה, וכעת הם מחכים לשמוע מנציגיו. אם יחתום, מנדי צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו עד סוף העונה.

יחד עם זאת, חשוב לציין שמנדי מנהל מגעים גם עם לאריסה היוונית ואף עבר שם בדיקות רפאויות, אך התאכזב מההצעה הכספית שהוגשה לו. במידה שהוא אכן יחתום, מנדי, לו 4 הופעות בנבחרת צרפת בשנים 2004-2006, למעלה מ-170 הופעות בפ.ס.ז' ו-70 הופעות בפרמיירליג, יהיה אחד מהשמות המרשימים שנחתו כאן בשנים האחרונות. יחד עם זאת חשוב להדגיש שמנדי לא שיחק בצורה סדירה מאז מאי האחרון ויש סימני שאלה לגבי כושר המשחק הנוכחי שלו. במידה שהוא יחתום נראה שעומרי קנדה יעזוב.

עוד בנושא הרכש בהפועל תל אביב: הקבוצה פנתה לבני סכנין וביקשה לברר על עלותו של יא יא פטי. שיחה כבר נעשתה עם יו"ר סכנין חאסן אבו סאלח ונראה כי הפועל תציע כחצי מיליון דולר על הבלם. עם זאת, מה שעלול לטרפד את המעבר הוא סירובו של המאמן סלובודן דרפאיץ' לשחרר את הבלם וכן העובדה לפיה סוכנו, דודו דהאן, נמצא בקשרים עכורים עם האדומים.

בימים הקרובים צפוי לנחות למבחנים ולדימיר ניאקו בן ה-23, בלם ניבה ויניציה מהליגה השנייה באוקראינה, ששיחק העונה 19 משחקים במדי קבוצתו, כבש שני שערים וספג ארבעה כרטיסים צהובים. כמו כן, בקבוצה עדיין מקווים להחתים גם חלוץ לאור פצעיתו של איתי שכטר, שגמר את העונה.

כזכור, אחרי עזיבותיהם של דגלאס דה סילבה (רד בול זלצבורג) ורומאן רוקי (ארל אביניון), להפועל תל אביב יש שני זרים בלבד: וינסנט אניימה וביוואן פרנסמן.

קשר מכבי נתניה חן עזרא, המבוקש מאוד בהפועל, עשוי לעבור לאדומים רק בקיץ ולא בימים הקרובים כפי שנראה שקיוו בשתי הקבוצות. הסיבה המרכזית נעוצה בעובדה שנתניה דרשה שכחלק מהעסקה, יוסי שבחון יעשה את הדרך ההפוכה. מהלך שכזה דורש את הסכמתו של מאמן הפועל, אלי גוטמן וכן את זו של שבחון עצמו, כשידוע שהוא מעוניין לסיים את העונה בהפועל תל אביב. לפיכך, כרגע נראה שעזרא יעבור למתחם חודורוב רק בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully