וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2013

27.1.2011 / 19:36

אופ"א החליטה שהטורניר היוקרתי יארח בישראל. הצעירה תעלה אוטומטית לטורניר. אבי לוזון: "נרגש כמו בהולדת בני הבכור"

ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום (חמישי) הודעה מאופ"א לפיה היא תארח את אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2013. מול ישראל התחרו גם בולגריה, אנגליה, ווילס וצ'כיה. זוהי הפעם הראשונה בה ייערך טורניר בסדר גודל כזה בישראל מאז ההצטרפות לאופ"א. כזכור, ישראל התחרתה על אירוח האליפות ב-2011 אך הפסידה לדנמרק.

ההחלטה התקבלה בוועד הפועל של אופ"א, שהתכנס הערב בניון, שוויץ. ביום חמישי הבא, השלישי בפברואר, תתקיים הגרלת שלב הבתים ללא ישראל, שקיבלה את הכרטיס האוטומטי לאליפות.

המשמעות היא שהנבחרת הצעירה של ישראל תעלה אוטומטית לטורניר ולא תשתתף בטורניר המוקדמות. לנבחרת הצעירה של ישראל תהיה זו הפעם השנייה בה היא משתתפת בטורניר. הפעם הראשונה כזכור, הייתה ב-2007 בהולנד.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אמר לאחר ההחלטה: "זה הישג חסר תקדים. אני שמח ונרגש כמו ביום בו נולד בני הבכור. אני מקווה שההישג ייתן דחיפה לכדורגל הישראלי. ההישג הזה מוכיח את גודל ההערכה של אופ"א והמדינות החברות בארגון כלפי הכדורגל בישראל והעומד בראשה". לוזון אמר ל"חדשות הספורט" כי אופ"א אישרה את אצטדיון טדי ובלומפילד לאירוח המשחקים וכן את האצטדיונים החדשים בפתח תקוה ובנתניה. אצטדיון רמת גן נמצא בכוננות.

מאמן הנבחרת, גיא לוזון, הוסיף: "אבי לוזון הוא תותח. הוא היחיד בספורט שיכול היה להביא את הטורניר השני בחשיבותו באופ"א לישראל, בפעם הראשונה בהיסטוריה. מבחינתי כל מי שפקפק במעמד שלו באופ"א, רואה עכשיו מה הוא שווה. אני באופן אישי מצדיע לו".

לוזון הוסיף על דודו: "רק אבי לוזון יכול לנצח מעצמת כדורגל כמו אנגליה בהצבעה חשאית. הוא האמין בזה לאורך כל הדרך. אני לא יודע באילו טקטיקות הוא השתמש, אבל בסופו של דבר הן הוכיחו את עצמן. עכשיו נצטרך להכין נבחרת ראויה. עד 2013 יהיו הרבה שחקנים חדשים בסגל ואני מבטיח שתהיה נבחרת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully