וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת במו"מ עם מנטשאשווילי וקשר שוויצרי

17.1.2011 / 12:00

תומר סיני פנה לקשר הגיאורגי. גם סטולר פביאן (23) ושני החלוצים הקמרונים קאקו רוסטן וזומא לואיס אמורים לנחות

הפועל פתח תקוה מנהלת ב-24 השעות האחרונות משא ומתן עם הקשר האחורי זוראב מנטשאשווילי, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ועזב לאחרונה את הפועל אשקלון. ביממה הקרובה צפויה פגישה בין הנהלת הקבוצה לבין סוכנו, יוסי שרביט.

מי שפנה לשחקן הוא חבר ההנהלה תומר סיני, שהצהיר כי הוא עוזב את העמותה אבל אמש התברר כי הוא עדיין ממשיך לדאוג לענייני הקבוצה ולכן אתמול פנה לקשר נבחרת גיאורגיה.

מנטשאשווילי סיכם לאחרונה בהפועל רמת גן, אבל המשא ומתן התפוצץ וכעת הוא חופשי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. סיני, מתברר, פנה גם לבלם מכבי תל אביב ניסו קפילוטו, אבל זה הבהיר כי הוא מעוניין לשחק רק בבית"ר ירושלים. "הייתה פניה מסיני, אבל שום דבר לא סגור. יש מספר קבוצות שרוצות אותו", אישר שרביט. אם מנטשאשווילי יגיע, זה יהיה על חשבון ג'ונתן אסוס, שעל ההחלטה לשחררו פורסם בתחילת השבוע שעבר.

הנהלת הקבוצה ביקשה אתמול להכניס לישראל את החלוץ קאקו רוסטן בן ה-21 ואת החלוץ זומא לואיס (22), ששיחק בקבוצת טיקו יונייטד בקמרון. שני הקמרוניים אמור לנחות בשבוע הקרוב למבחנים בקבוצה. שחקן נוסף שנמצא במשא ומתן עם הקבוצה הוא הקשר השווצרי סטולר פביאן (23, 1.84), מקבוצת פ.צ לוקרנו השוויצרית.

בהמשך לאכזבה מדניאל אדו ולדברים שאמר עליו יובל נעים בחדר ההלבשה, אמש קיים המאמן אסיפת שחקנים בה התבטא בחריפות בנוגע ליכולת של הגנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully