וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.1

דארו בנט בדרך לאסטון וילה, סוארז לליברפול: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה את כל השמועות וההעברות בחלון ההעברות

העברות

* צסק"א מוסקבה החתימה את הבלם המבטיח ויקטור ואסין, שעבר אליה מספרטק נאלצ'יק תמורת כ-700 אלף יורו. ואסין בן ה-22 רשם לאחרונה הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של רוסיה וחתם בצסק"א על חוזה לשלוש וחצי שנים.

* השוער הברזילאי נטו, 21, עבר לפיורנטינה מאתלטיקו פראננשה הברזילאית.

שמועות

* דארן בנט צפוי לעבור מסנדרלנד לאסטון וילה תמורת סכום המוערך בין 18 ל-24 מיליון ליש"ט. מנג'ר סנדרלנד סטיב ברוס אישר את המהלל: "אני מאוכזב, אבל אין מה לעשות". בנט הגיע מטוטנהאם לפני שנה, וכבש 32 שערים ב-58 משחקים.

* פרנק דה בור, מאמן אייאקס, משלים עם עזיבתו הצפויה של החלוץ האורוגוואי לואיס סוארז. "לואיס אמר שאם יקבל הצעה מקבוצה גדולה, הוא רוצה ללכת. יש לי כבר תוכנית גיבוי", אמר דה בור. ההערכה היא שסוארז יעבור לליברפול, ובהולנד כבר מדווחים שכל התנאים סוכמו. "אני מעדיף לעבור לקבוצה גדולה, עם סגנון התקפי מובהק", אמר סוארז, "כבר סירבתי להצעות. לא אעבור לקבוצות כמו שחטיור דונייצק או זניט, גם אם יציעו לי יותר כסף".

* בעיתונות הצרפתית נכתב שאלכס פרגוסון, שמחפש תחליף לריאן גיגס, שוקל לנסות לרכוש את קשר ליון, מישל באסטוס. על פי הדיווח, השדים האדומים יהיו מוכנים לשלם כ-20 מיליון יורו על הברזילאי הבינלאומי.

* טוטנהאם, יובנטוס ובאיירן מינכן ממשיכות להיות מקושרות בשמו של גלן ג'ונסון. האנגליי הבינלאומי עשוי להיות מוצב ברשימת ההעברות במידה שליברפול תמצא מגן ימני חדש.

* ברצלונה שוקלת להגיש הצעה על שחקנה המבטיח של אודינזה, אלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני. סקאוט מטעמה של אלופת ספרד נכח במשחק בין אודינזה לגנואה כדי לעקוב אחרי השחקן מקרוב. גם אינטר ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו לאחרונה כמי שמעוניינות בו.

* על פי דיווחים באיטליה, נאפולי מעוניינת לרכוש את שחקן סטנדרד ליאז' ונבחרת צרפת הצעירה, אלאקים מנגאלה, שנחשב לכשרון גדול.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני: "כנראה נעשה כמה מהלכים בשוק ההעברות". על פי נשיא קליארי, הקשר ההתקפי אנראה לראצי (26) עשוי לעבור לרוסונרי בקרוב.

* מונאקו מעוניינת לצרף את עמנואל אדבאיור, שלא זוכה לדקות משחק במנצ'סטר סיטי.

* סוכנו של קשר ברצלונה סרחיו בוסקטס הגיב להשתהות של בארסה בהארכת חוזהו: "הרבה קבוצות רוצות להחתים אותו, ויהיה מטופש לדחות את כולן. אבל סרחיו הוא אוהד שרוף של ברצלונה, ורוצה להישאר, ורק הוא מחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully