וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אלוהים רואה הכל"

כוכב מיאמי לא ריחם על חבריו בקליבלנד בזמן שהלייקרס השפילו אותם. ג'יימיסון: "אין גרוע מזה, לא יודע כמה אוכל לסבול"

אף אחד לא ציפה שאחרי עזיבתו של לברון ג'יימס, קליבלנד תתמודד על האליפות. האופטמיים ניבאו לה הדחה בסיבוב הראשון הל הפלייאוף. בסך הכל הסגל של הקאבס לא רע, ביירון סקוט הובא כמאמן ובאוהיו ציפו לעונה שכולה לחימה וגאווה מצד הפרשים. אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הבור בו מצויים הקאבס העמיק עוד יותר. קליבלנד ספגה מלוס אנג'לס לייקרס תבוסה כואבת בתוצאה 112:57, ורשמה הפסד 21 מ-22 משחקיה האחרונים. עבור הלייקרס זו הייתה התצוגה ההגנתית הטובה ביותר מאז הוכנס שעון הזריקות.

"לא דמיינו משהו כזה", אמר בסיום קובי בריאנט, שהיה מנומס כלפי קליבלנד עם 13 נקודות בלבד, "אתה רק יוצא לפרקט, עושה את העבודה וזה מה שעשינו במשך 48 דקות".

מי שלא חש רחמים על קליבלנד, הוא לברון ג'יימס, שצפה במשחק ובמהלך הרבע הרביעי שיגר הודעה לטוויטר שלו: "טירוף, קארמה רעה, תופס בכל פעם. לא טוב לאחל דברים רעים למישהו. אלוהים רואה הכל!".

ביירון סקוט, שחקן עבר גדול בלייקרס, ספג את ההשפלה הגדולה בקריירה שלו דווקא בעיר שהייתה לו לבית. "חשבתי שזה מאוד מביך, אמרתי לשחקנים במחצית 'אתם נראים מפוחדים, אתם נראים מבוהלים, אתם משחקים נגד אלופי העולם ובמקום לשחק חזק אתם מפחדים פחד מוות'". קובי בריאנט חש אמפתיה למצבו של סקוט, ואמר בהמשך: "זאת סיטואציה קשה, הוא כמו אח גדול בשבילי, וקשה לי לראות אותו עובר דבר כזה".

אנטואן ג'יימיסון ירד מהפרקט חפוי ראש, אחרי שספג עם קבוצתו הפסד 11 ברציפות. "לא יכול להיות יותר גרוע מזה, מישהו יצטרך לעזור לי כי אני לא יודע כמה עוד אוכל לסבול את זה", אמר ג'יימיסון. "זה כבר מתחת לתחתית, זה ללא ספק אחד הרגעים המביכים שעברתי בקריירה".

קן מאוור, אל תבוא יותר למינסוטה

במינסוטה לא ישכחו את השופט קן מאוור. הוולבס ספגו הפסד ביתי 107:96 לסן אנטוניו, עד כאן לגיטימי. אבל מי שהכריע את המשחק הוא השופט מאוור, ששרק ברבע השלישי חמש טכניות בעשר שניות נגד מינסוטה, הרחיק את מאמנה קורט ראמביס והוציא לה את הרוח מהמפרשים.

"אף פעם לא ראיתי דבר כזה", אמר קווין לאב, שזכה להיות זה שמקבל את הטכנית האחרונה שנשרקה, "חמש ברצף, זאת בטח פעם ראשונה, זה טירוף". זה התחיל בטכנית לדארקו מיליצ'יץ' וקורי ברואר, על זה שהעירו לו, והמשיך בשריקות שהדהימו את הנוכחים. "אף פעם לא ראיתי דבר כזה, אף פעם", אמר מייקל ביזלי, שנטש ברבע הרביעי עקב כאבים בקרסולו, ראיתי טכניות לקבוצות, אבל לאותה קבוצה זאת פעם ראשונה. זה נמשך ככה כל השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully