וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הכדורסל איתי לוי נפטר במהלך אימון קבוצתו

4.1.2011 / 17:19

לוי בן ה-24, המשחק במכבי באר יעקב מהלאומית, קיבל דום לב. היו"ר דבש: "הוא עבר את הבדיקות הרפואיות. זה רגע קשה"

טרגדיה באימון קבוצת הכדורסל של מכבי באר יעקב, המשחקת בליגה הלאומית. שחקן הקבוצה, איתי לוי, קרס בפתאומיות במהלך האימון היום (שלישי) ונפטר מדום לב. לוי בן ה-24 נחשב לאחד השחקנים המובילים של באר יעקב, בה התחיל העונה את השנה השלישית שלו, אחרי שחזר לקבוצה יחד עם המאמן רמי הדר בתום תקופה קצרה במכבי אשדוד.

לוי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, הרבה לשחק העונה בבאר יעקב ובתשעה מתוך עשרה משחקים שבהם היה שותף, הוא קלע בספרות כפולות. לוי קלע בממוצע 14.5 נקודות למשחק, הוריד 2.4 ריבאונדים וחילק 3.1 אסיסטים. במחזור האחרון לוי קלע 19 נקודות נגד אליצור יבנה והיה אחד המצטיינים בניצחון 92:102. התקדמותו הובילה להתעניינות מצד מספר קבוצות בליגת העל, שעקבו אחריו מתוך כוונה לצרפו בעונה הבאה.

"רבע שעה אחרי פתיחת האימון לוי קרס", סיפר לוואלה! ספורט איציק דבש, יו"ר מכבי באר יעקב. "הפיזיותרפיסט ניסה לבצע בו החייאה, אך ללא הצלחה, וכך גם הפרמדיקים שהגיעו לאחר מכן. זה רגע קשה בשבילי ובשביל כל המועדון". כשנשאל דבש לגבי הבדיקות הרפואיות אותם עוברים השחקנים, השיב: "זה לא שחקן שמשחק אצלי שנה ראשונה, כל שנה הוא עבר בדיקות רפואיות והיה תקין. כפי שהסתבר לנו שוב, כל הבדיקות האלה לא שוות כלום".

מאיגוד הכדורסל נמסר: "אנחנו מחבקים את משפחתו של איתי ואת קבוצתו, ומביעים את תנחומנו הכנים. האיגוד יסייע למשפחה ככל שיתבקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully