וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מ.ס אשדוד: בונדר ייעדר

המגן סובל מכאבים בשריר ולא יהיה בסגל למשחק מול הדרומיים (20:10, ספורט1), גם אניימה החולה לא התאמן אך צפוי לשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל תל אביב:

בחמש השנים האחרונות הצליחה אשדוד לנצח רק פעם אחת בלבד בבלומפילד וזה קרה בעונת 07/08 שהפועל היתה קבוצת תחתית. עוד נתון שלא מוסיף הרבה אופטימיות לאשדוד - העובדה שהפועל כבשה 12 שערים בחמישה משחקים ביתיים ואילו האדומים-צהובים הבקיעו רק 6 שערים בחוץ. אגב, סלים טועמה שלא ישחק היה אחראי לשני ניצחונות של הפועל תל אביב על אשדוד בעונת 2006/07.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

מהאימון המסכם של האדומים נעדרו דני בונדר ו-וינסנט אניימה. המגן סובל ממתיחה ודלקת בשריר האחורי ולא יהיה בסגל למשחק, ובמקומו יפתח עמרי קנדה. אניימה, מנגד, שסובל ממחלה, צפוי לשחק מחר, ורק במקרה שירגיש לא טוב יחליפו גליל בן שאנן. כפי שכבר הסתמן, המאמן אלי גוטמן ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול בנפיקה, מלבד בונדר כמובן. דה סילבה ופרנסמן ימשיכו להיות במרכז ההגנה, שכטר ותמוז ימשיכו לשתף פעולה בחוד, ושהר ושבחון ימשיכו להמתין על הספסל. גוטמן ערך אסיפת קבוצה לפני האימון ואמר לשחקניו: "אנחנו חייבים להגיע עם אותה חויבות ומוטיבציה בדיוק כמו בנפיקה. אסור לנו לתת לאף אחד סיבה לבקר אותנו אחרי המשחק".

מ.ס אשדוד:

מ.ס. אשדוד תנסה לכפר על הפנצ'ר מהשבוע שעבר כאשר הקבוצה הפסידה בבית להפועל פתח תקוה ומחר ינסו השחקנים של ג'ון גרגורי להפתיע בבלומפילד את הפועל תל אביב. למרות ההפסד נגד פתח תקוה צפוי גרגורי לעלות בהרכב זהה, כאשר עופר ורטה ורחמים צ'קול יתופקדו בעמדות המגנים וניר ביטון יפתח לצידו של סטפן קינג בקישור האחורי. עמנואל סארקי צפוי לפתוח בקישור אולם לא מן הנמנע כי בסופו של דבר ירכיב גרגורי דווקא את עידן שדה או אמיר לביא במקומו. עידן שריקי ודמיטאר מקרייב ישחקו כרגיל בחוד ההתקפה.

יעמוד למבחן

הפועל תל אביב:

איתי שכטר - למרות ה-0:3 המרשים מול בנפיקה ביום רביעי כולם ראו שחלודה מהפציעה עדיין יש על שכטר. מחר האדומים הם אלה שיצטרכו להיות היוזמים על הדשא בבלומפילד ועל אף שבסכנין שכטר הביא את השינוי במגרש, הפועל תצטרך מחר את החלוץ ביכולת טובה יותר מאמצע השבוע אם היא לא רוצה שוב לצאת עם נקודה אחת כמו במשחק הראשון בין הקבוצות בבלומפילד בעונה שעברה.


מ.ס אשדוד:

משה אוחיון - אשדוד מורכבת רובה משחקנים צעירים, ובמשחק חוץ מהקשים שיש יהיה תפקידו של אוחיון להיות "המבוגר האחראי" שיצטרך לקחת מנהיגות ופיקוד במרכז המגרש כדי לתת לקבוצתו צ'אנס לצאת מבלומפילד בשלום ואולי גם עם נקודות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, דאגלס דה סילבה, דדי בן דיין, שי אבוטבול, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר, טוטו תמוז.

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינג, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully