וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "יש לנו שחקנים ווינרים"

24.11.2010 / 23:45

מאמן הפועל ת"א החמיא לשחקניו: "זה טוב לרזומה שלי ולכיס המועדון". דה סילבה: "החזרנו את הכבוד". זהבי: "קשה להאמין"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל וקובי אליהו

הפועל תל אביב הגיעה סופסוף לליגת האלופות. לאחר ארבעה משחקים בהם השיגה נקודה אחת בלבד עם שלושה הפסדים וללא יכולת מעודדת, הדאבליסטית הישראלית גרפה שלוש נקודות לאחר ניצחון ענק, 0:3 על בנפיקה, אלופת פורטוגל הערב (רביעי) במסגרת המחזור החמישי של ליגת האלופות. מאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס אמר שהמשחק נגד הפועל הוא כמו גמר גביע עבור הקבוצה, אבל שחקניה, למרות ששלטו במגרש, החמיצו ברשלנות ונענשו בגדול. ערן זהבי כבש צמד (24, 90), ודגלאס דה סילבה הוסיף עוד אחד בדחיקה (74).

גוטמן: "זה אחד מהימים האלה"

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן נראה קורן מאושר בסיום. "כדורגל זה משחק שאתה אף פעם לא יודע איך הוא מתפתח", אמר בסיום מאמן האדומים גוטמן. "ב-0:1 ידענו שאנחנו צריכים לשחק על מתפרצות, עשינו 0:2, ובנפיקה הפקירה את החלק ההגנתי, הכנסתי בלם וידעתי שבכל התקפה מתפרצת יכול ליפול עוד גול.

"יש לנו שחקנים גברים, ווינרים, אין לי מילים. יש סיפוק אדיר עם שלוש נקודות בליגת האלופות. הוכחנו שכל החוליים של הכדורגל הישאלי - כדורים חופשיים, קרנות - שמדברים שיש אותם, כאשר משחקים מאורגן ומרוכז אפשר למנוע את זה. זה אחד מהימים הגדולים האלה שהכל הולך. הניצחון הזה טוב לרזומה שלי וגם טוב לכיס של המועדון".

איתי שכטר, שחזר מפציעה ופתח במשחק, אמר: "אף אחד לא האמין שננצח בתוצאה כזו, שיחקנו טוב היום. נתנו גולים ממצבים נייחים אפילו שהם יותר גדולים וגבוהים מאיתנו. הניצחון חשוב מאוד לביטחון שלנו, זו תחושה היסטורית למועדון הפועל תל אביב לנצח ובמיוחד בתוצאה כזו. אמרתי שבבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, עשינו תוצאה נדירה ואנחנו מאושרים.

"אני חושב שאם היינו משחקים בקמפיין בכושר של השנה שעברה, היו לנו יותר נקודות, אבל נצבור ניסיון מהקמפיין ונישאר עם הרגליים על הקרקע לקראת המשחק של יום ראשון". שכטר חזר להרכב אחרי תקופה ארוכה ואמר: "חזרתי אחרי חודש, עשיתי כמה דברים יפים, הסקאוטים בסופו של דבר יתרשמו ממני".

דה סילבה: "אלי גוטמן עשה עבודה מצוינת"

דגלאס דה סילבה, אחד המצטיינים במגרש שגם כבש את השער השני במשחק, היה נרגש ומרוצה במיוחד בסיום. "היו שלושה שבועות שלא שיחקתי והתאמנתי. היה קשה, אבל התמודדנו בצורה פנטסטית מול בנפיקה והבאנו את הניצחון. אמרתי לטלוויזיה הפורטוגלית שזה ניצחון שיכול להיות ניצחון על הכבוד שלנו, ואני שמח שעשינו את זה".

הבלם נשאל האם האמין כי קבוצתו מסוגלת לחולל הפתעה גדולה, ואמר: "האמנו, כל השבוע האמנו, כי אם יש משחק שאנחנו יכולים לקחת נקודות זה מול בנפיקה. אלי גוטמן עשה עבודה מצוינת, וצריך גם מזל. עשינו את זה".

לבסוף התייחס דה סילבה ליכולתו שלו: "גבי קצרה אמר לי פעם שאני חייב לעצור את התקופה הלא טובה, ואז באה הפציעה. אני מבסוט שעצרתי את המשחקים הלא טובים שלי, ועכשיו אני יכול להגיד שזה עבר. חזרתי לעצמי, חזרתי להיות דגלאס דה סילבה של השנה שעברה".

ערן זהבי, ששוב הופיע למשחקים גדולים עם צמד נהדר, ניסה לתאר את ההרגשה בסיום: "תמיד חולמים, אבל כשזה קורה ומתגשם אתה קצת יותר מתרגש, וקשה להאמין. זה כיף גדול, היינו 11 לוחמים שנתנו הכל למגרש. התכוננו טקטית נכון, עשינו כל מה שאלי אמר לנו ואני שמח שסופסוף זה בא לידי ביטוי גם בשערים. השגנו את המטרה שלנו - לנצח בבלומפילד ולשמח את הקהל שלנו".

בן שהר דיבר בסיום על התקופה הבינונית, שככל הנראה תביא לירידתו לספסל בעתיד הקרוב: "אני יודע שהתקופה הזאת לא כל כך טובה, אבל אני בטוח בעצמי ויודע שגם הפועל וכולם יראו עוד הרבה מבן שהר. אחכה להזדמנות שלי, גם אם זה יהיה מהספסל, למרות שאני חושב שאני עדיין יכול לתרום הרבה להפועל. עוד לא הראיתי כל מה שאני יודע, אני שווה הרבה יותר".

החלוץ נשאל לגבי השמועות לפיהן יעזוב את הקבוצה בינואר, והשיב בהחלטיות: "זה קשקוש אחד גדול, אני נשאר בהפועל. באתי כדי לעזור לקבוצה - גם בליגת האלופות וגם בליגה, ששם אני צריך יותר להראות את עצמי. אני בטוח שזה יבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully