וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליאבסקי החל להיבחן בחיפה, רפאלוב ערך אימון חלקי

19.11.2010 / 12:44

הקשר האוקראיני ייבחן בימים הקרובים. קשר הנבחרת נבדק ולא סיים את האימון אך צפוי לפתוח בדרבי. ורד שב מאנגליה והתאמן

הבלם-קשר האוקראיני אנדריי פיליאבסקי (22) נחת בישראל והחל להיבחן היום (שישי) במכבי חיפה. בכך, הוא הופך לשחקן השני שבוחן אלישע לוי בתקופה האחרונה אחרי הגעתו של הקשר הגנאי סיידו יאיא, שהמשא ומתן איתו מתקדם וצפוי להסתיים בקרוב. במועדון היו מודאגים מעט מהרקורד של האוקראיני, שעל הגעתו דווח ביום חמישי שעבר, משום שלא שיחק בקבוצה גדולה. העובדה שמדובר בשחקן כשרוני שקיבל המלצות של סוכנים הקשורים לכדורגל באזור, הביאה להחלטה לבחון אותו. אלישע לוי העדיף להתחיל לבחון את השחקנים בשלב מוקדם יחסית, למרות שמועד ההעברות באירופה יפתח רק ב-11 בינואר, משום שבעונות האחרונות הייתה נטייה לקבל החלטות ברגע האחרון. יאיא צפוי לחתום לחמש שנים, אך לא בטוח שיישאר בינואר בקבוצה.

הקשר ליאור רפאלוב שנפצע במדי הנבחרת במשחקה מול איסלנד נבדק אבל לא הצליח לערוך אימון מלא. אייל גולסה שהגביר כבר בתחילת השבוע את קצב האימונים יפתח על הספסל. איגנסיו קאנוטו שישוחרר בינואר יפתח על הספסל גם בדרבי ואריק בנאדו ימשיך ב-11. אייל משומר שמציג לאחרונה יכולת משכנעת ימשיך לקבל קרדיט למרות החזרה של עלי עוסמאן.

הקשר אדריאן סילבה לא מבין את ההחלטה לספסלו במחזורים האחרונים וסוכנו, פיני זהבי, כבר מנסה למצוא לו שידוך אחר באירופה. ייתכן ובסופו של דבר השחקן יחזור לספורטינג ליסבון, לאחר שלא התאקלם במכבי חיפה. בחיפה מרוצים מההתקדמות של המגן טאלב טוואטחה והקשר סינטאיהו סלליק, שפתחו במשחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול בלארוס. סארי פלאח שהושעה מקבוצת הנוער פתח גם הוא במשחק ויעמוד לוועדת משמעת פנימית.

עידן ורד חזר מאנגליה, אבל במכבי חיפה מתלבטים בנוגע למועד הניתוח שלו. אם הקבוצה תשיג את אחד הכרטיסים לאירופה, היא תתחיל את ההכנות בשלב מוקדם יחסית וורד עשוי להחמיץ חלק מהן. במועדון נשמו לרווחה כשגילו כי תהליך ההתאוששות מהניתוח יהיה קצר יחסית, שבועות ספורים בלבד. ורד ערך אימון מלא וצפוי להיכלל בסגל. הוא יעלה לשחק עם מגן כתף.

חיפה תאיץ בשבועות הקרובים את ההסכם עם בית"ר טוברוק. הנשיא יעקב שחר שילם בשמונה השנים האחרונות 150 אלף דולר לעונה תמורת זכות ראשונים על שלושה שחקנים, כשבכל סיום עונה עורכים הצדדים התחשבנות מחודשת. דור מלכה הוא אחד השמות שהוצעו לחיפה במסגרת העסקה. גם דודו ביטון עשוי להיכלל בעסקה בקיץ.

כ-2,200 כרטיסים עדיין נותרו לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully