וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ריבר פלייט ניצחה בסופרקלאסיקו

נגיחה של ג'ונתן מאידנה, שחקן בוקה ג'וניורס לשעבר, העניקה למיז'ונריוס 0:1 יוקרתי והעבירה את כאב הראש לבוסטרוס

עם מאמן זמני, שבעה משחקים ללא ניצחון, סכנת ירידה מוחשית וצרות כלכליות מתמשכות - כל מה שאוהדי ריבר פלייט רצו זה ניצחון יוקרתי בסופר קלאסיקו על בוקה ג'וניורס, שגם היא נמצאת בנקודת שפל מקצועית ורחוקה מאוד מימי הזוהר. אז הדרבי ה-187 של בואנוס איירס הלילה (בין שלישי לרביעי) לא התעלה לרמה גבוהה, כצפוי נוכח היכולת המאכזבת של שתי הקבוצות והמגמה הכללית בליגה, אך נערך באווירה נהדרת שסיפקו 50 אלף אוהדים במונומנטל וסיפק למיז'ונריוס רגע של נחת עם ניצחון 0:1 על היריבה המושבעת.

ריבר פלייט נפרדה בשבוע שעבר מהמאמן אנחל קאפה, ובמקומו מונה באופן זמני חואן חוסה לופז, שנדרש קודם כל להביא ניצחון ראשון בסופרקלאסיקו מאז ה-0:2 באפרטורה 2007. חוטה חוטה קיבל בחזרה את מתיאס אלמיידה הבלתי נגמר, שבגיל 37 שב מפציעה של חודש וחצי ישר להרכב וכרגיל נתן את הלב והנשמה, ובנוסף נהנה מיכולת מצוינת של רוברטו פריירה בצד שמאל. השחקן הצעיר היה אחראי לכל המצבים המסוכנים של ריבר במחצית הראשונה, אבל מריאנו פאבונה, פאולו פרארי ואריאל אורטגה לא ניצלו את ההזדמנויות. בוקה, מנגד, כלל לא סיכנה את שערו של חואן פאבלו קאריסו והסתפקה ב-45 הדקות הראשונות בניסיון (לא מוצלח) של מרטין פאלרמו לסחוט פנדל. גם בהמשך לא נראה שיפור אצל 'אל לוקו' והחברים בכחול.

קלאודיו בורגי, שכבר הגיש שלוש פעמים את התפטרותו ובכל זאת הוביל את בוקה לדרבי, שם את מבטחו בחואן רומן ריקלמה. אלא שהפליימייקר עדיין מוגבל אחרי הפציעה הקשה, סימן לחילוף כבר אחרי כמה דקות ולבסוף יצא במחצית. לפחות ההחלטה להרכיב את חאבייר גרסיה בשער על חשבון כריסטיאן לוקטי המאכזב התגלתה כמוצלחת, כשהשוער הצעיר עשה את העבודה כשנדרש לכך, אם זה בכדורים החופשיים של וולטר אסבדו ואריק לאמלה או באחד על אחד מול אורטגה. למרות זאת, המאזן המושלם שלו במשחקי הדרבי התקלקל והוא ספג לראשונה מרגלי שחקן ריבר.

בדקה ה-52 ריבר הייתה זכאית לפנדל בעקבות נגיעת יד של מתיאס קארוסו ברחבה, אבל המשרוקית של הקטור בלדאסי נדמה. שתי דקות לאחר מכן הגיע שער היתרון המוצדק של ריבר, ודווקא מראשו של ג'ונתן מאידנה, בלם בוקה ג'וניורס לשעבר, שעלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן ונגח מצוין לרשת את הראשון שלו במדי המיז'ונריוס. בהמשך המארחים היו קרובים יותר להגדיל את התוצאה מול בוקה האנמית, שצפויה להיפרד מהמאמן בורגי בעקבות ההפסד הכואב. אם לא בימים הקרובים אז בסוף הטורניר.

אוהדי ריבר פלייט. AP
אחרי שלוש שנים, הסופרקלאסיקו שוב אדום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully