וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרנט תמיד מנסה להראות את חצי הכוס הריקה"

ב"גרדיאן" ביקרו את הניסיון של הישראלי להציג את קבוצתו כאנדרדוג לקראת בלקפול הצנועה: "ווסטהאם היא מועדון גדול"

איבוד היתרון נגד העולה החדשה ווסט ברומיץ', במחזור אמצע השבוע, הנחית מהלומה נוספת על ווסטהאם האומללה. בתום המשחק שהסתיים בתיקו, למדו הפטישים שהם יבלו מספר ימים נוספים במקום האחרון של הפרמיירליג ועם ניצחון אחד בלבד ב-12 המחזורים הראשונים של העונה, המצב נראה מדאיג.

אחרי הפסד ביתי לניוקאסל ואותו תיקו נגד ווסט ברומיץ', תארח מחר (שבת, 17:00, ספורט1) ווסטהאם את העולה החדשה השלישית - בלקפול. אך למרות שהוא צפוי לפגוש את הקבוצה הענייה בליגה וזו עם ההגנה הגרועה ביותר (26 ספיגות), גרנט העדיף להתלונן על מכת הפציעות שפקדה את קבוצתו ואף צייר את האורחת כמי שמועמדת לניצחון.

באנגליה היה גם מי שלא התלהב מהאקט הזה של גרנט לקראת משחק בין ווסטהאם המפוארת לבלקפול האנונימית ודייויד הינטר, מבכירי הכותבים של העיתון "גרדיאן", כתב לקראת ההתמודדות מחר: "היה משהו במה שגרנט אמר על הפציעות ועדיין, זה מרגיש לא בנוח לשמוע מאמן של ווסטהאם, אחד מהמועדונים הגדולים בלונדון, מתלונן שלבקפול יש יותר עומק. גרנט תמיד מנסה להראות את חצי הכוס הריקה בקבוצות שלו. הוא עשה את זה בכל שבוע בפורטסמות ואפילו בצ'לסי הוא אמר שיש בעיות".

הינטר הוסיף: "התכנית של גרנט היא להנמיך ציפיות, להוריד לחץ מהשחקנים ולאפשר להם להתבטא על המגרש. אבל אם הוא רוצה להנחיל להם ביטחון, אף אחד לא יקנה את זה שהוא מנסה להפוך את ווסטהאם לאנדרדוג נגד בלקפול במשחק בית. הפציעה של תומאס היצלספרגר - הרכישה הבולטת של גרנט בקיץ - היא מצערת, אבל באופן כללי פציעות הן חלק מהכדורגל. לגרנט יש כמה שחקנים פצועים, אבל כמה מהם הם שחקני הרכב?".

לעומת זאת, רובי סבאג' הוותיק, אחד מהשחקנים השנואים בממלכה בשני העשורים האחרונים שהיום לובש את מדי דרבי קאונטי מליגת המשנה וכותב טור קבוע ל"מירור", הראה סבלנות כלפיי הישראלי: "יש משהו בהתנהלות הערמומית של גרנט שגורם לי לחשוב שלא הייתי 'נכנס בקיר של לבנים' בשבילו אם הוא היה המאמן שלי, אבל עם השנים למדתי שאסור לשפוט את הספר רק על פי הכריכה שלו. שחקנים ששיחקו אצל גרנט בצ'לסי, פורטסמות ועכשיו בווסטהאם, מחמיאים לו".

החדשות הטובות מבחינתו של גרנט הגיעו מכיוון ההתאחדות האנגלית, שהחליטה שלא להעמידו לדין אחרי שנראה לכאורה משליך בקבוק מים לכיוונו של הקוון במשחק נגד ווסט ברומיץ'. החדשות הפחות טובות אולי עשויות להגיע מכיוון ההנהלה, שעל פי הצהובון "דיילי סטאר", תפגש איתו היום ועשויה להודיע לו שאם לא ינצח מחר הוא יאבד את עבודתו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully