וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 3:3 לבאיירן מינכן נגד מנשנגלדבך

הקבוצה של ואן חאל לא הצליחה לגבור על האחרונה בטבלה. מיינץ הפסידה לפרייבורג, 3 דקות לאלמוג כהן בניצחון נירנברג

המחזור ה-11 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי), כאשר שאלקה, שמנסה לצאת מהמשבר הקריטי בו היא נמצאת, הצליחה להשיג ניצחון בית ראשון העונה, לאחר שהביסה 0:3 את סט. פאולי.

היום הגדולות כבר חזרו לגמגם, כשמעל כולם באיירן מינכן, שנפרדה ב-3:3 מאכזב ממנשנגלדבך האחרונה וממשיכה לא לשכנע. מיינץ יכולה הייתה לחזור למקום הראשון, אבל הפסידה 1:0 לפרייבורג והמבורג השיגה ניצחון חוץ חשוב על הופנהיים 1:2.

שאלקה - סט. פאולי 0:3

כנראה שהפועל תל אביב ממשיכה להוציא קבוצות ממשברים. אחרי ליון ובנפיקה, שניצחו את האדומים והתאוששו בליגות שלהן, הגיעה תורה של שאלקה. אמנם הקבוצה של פליקס מגאת' לא ניצחה את הפועל ביום רביעי בבלומפילד במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות וסיימה איתה ב-0:0, אבל אחרי פתיחת העונה הנוראית שלה שכללה ניצחון אחד ב-10 המחזורים הראשונים השיגה שאלקה ניצחון ביתי חשוב מאוד, 0:3 על סט. פאולי בקרב תחתית חשוב. כנראה שהביקורת שהעביר מגאת' על ראול, על כך שהוא לא מספיק נוכח ברחבה, עזרה כאשר הוא נצפה הרבה מאוד אפילו ברחבת החמש וכבש צמד.

הקבוצה הכחולה של מגאת', שהייתה שקועה במקום הלפני אחרון טרם המשחק, אירחה את סט. פאולי בפלטינס ארינה ועלתה ליתרון משער של ראול לאחר 14 דקות. המהלך המצוין החל עם ג'פרסון פרפאן, שהעביר כדור טוב לאטסוטו אוצ'ידה, היפני שלח כדור רוחב, קלאס יאן הונטלאר המשיך, וראול, שהגיע מאחור, המשיך בגלישה את הכדור אל עבר הרשת. שער אופייני מאוד לספרדי, שרשום על שער ליגה שני העונה.

האורחים הגיעו למספר מצבים מאז שער היתרון אבל לא הצליחו לאזן עד סיום המחצית הראשונה. בדקה ה-53 ואחרי בצורת של חמישה משחקים ללא כיבוש בכל המסגרות, קבע הונטלאר 0:2, לאחר התרוממות ונגיחה של כדור מקרן. בדקה ה-81 בעט לוקאס שמיץ כדור, שהגיע לראול, החלוץ הספרדי לא יכול היה להתבלבל וגלגל בקלילות משני מטרים את השני שלו והשלישי בליגה (חמישי בכל המסגרות), 0:3 לשאלקה בסיום.

מגאת' הגדיר את המשחק נגד סט. פאולי כחשוב יותר מהמשחק מול הפועל תל אביב בתחילת השבוע שחלף, ואכן הכחולים המלכותיים עמדו במשימה שהוגדרה להם. כעת הם עלו, לפחות באופן זמני, אל מעל הקו האדום עם תשע נקודות במטרה להמשיך ולצבור נקודות ולהמשיך לעלות.

מנשנגלדבך - באיירן מינכן 3:3

בשבוע שעבר מתחו ראשי באיירן מינכן ביקורת חריפה על לואיס ואן חאל דוקא אחרי ניצחון 2:4 על פרייבורג והתאוששות מסוימת בליגה. מעניין מה יהיה להם להגיד אחרי שהקבוצה שלהם רשמה תיקו מביך משהו נגד האחרונה בטבלה והיא שוב מרוחקת ממקום שמוליך לליגת האלופות בעונה הבאה.

בדקה החמישית פטריק הרמן הגביה מימין והאנס יורג בוט לא קרא נכון את מעוף הכדור, שנעצר רק בחיבור הרחוק. הקשר הצעיר ניסה למצוא את הראש של אחד מחבריו ברחבה, אבל הכדור שלו נכנס היישר לשער ו-0:1 לגלדבך. המארחת חגגה, אבל היתרון שלה החזיק מעמד שש דקות בלבד, כשכדור חופשי של טוני קרוס מצא את הראש של מריו גומז וזה נגח מקרוב את השער החמישי שלו בשבוע האחרון. הבווארים המשיכו ללחוץ ולשלוט בכדור, קרוס הצמיד כדור למשקוף ובדקה ה-40 מצא דניאל פראניץ' את בסטיאן שווינשטייגר, שכבש מקרוב והשלים מהפך. הקשר יכול היה לכבוש את השני שלו בתוך שלוש דקות, אבל בעט פנדל לקורה בדקה ה-42.

המחצית השנייה נפתחה עםפ מנגינה אחרת. עכשיו זו הייתה גלדבך שנלחמה על המגרש, הגיעה לקרבת שערו של בוט ובדקה ה-56 ניצל מרקו רויס חור בהגנה האדומה-לבנה כדי לקבוע 2:2. הירוקים, שכשעה לפני כן איבדו יתרון, סירבו הפעם לנוח על זרי הדפנה וכעברו ארבע דקות השלימו מהפך משלהם, כשאיגור דה קמרגו התעלם מההגנה המקרטעת ממולו וכבש מול בוט. באיירן חזרה ללחוץ ובדקה ה-82 פיליפ להאם כבש מתוך הרחבה. זה הספיק לנקודה בלבד.

פרייבורג - מיינץ 0:1

הקבוצה של תומאס טוכל ספגה אכזבה גדולה ביום ראשון לאחר שהפסידה 2:0 בבית לדורטמונד ואיבדה לה את הפסגה, ולמרות שהיום יכולה הייתה לחזור למקום הראשון לפחות זמנית, ספגה את הפסדה השלישי ברציפות אם מחשיבים גם את זה בגביע. פאפיס סיסה, שמסרב לאפשר לתאופניס גקאס לברוח לו בצמרת טבלת כובשי השערים, נעץ את הכדור ברשת של כריסטיאן ווטקלו בזכות פנדל מוצלח בדקה ה-64 ולמעשה חתם את התוצאה.


המבורג - הופנהיים 1:2

הופנהיים חולמת על עלייה היסטורית לליגת האלופות ואולי גם על מאבק אליפות והיא הגיעה למשחק הבית נגד המבורג המאכזבת כשהיא במקום השלישי בטבלה, אבל אכזבה. הפתיחה הייתה טובה מבחינתה, כשסיאד סליחוביץ' כבש מהנקודה הלבנה (6), אבל הייקו וסטרמן השווה בדקה ה-45 ומלאדן פטריץ' השלים מהפך בדקה ה-83.

נירנברג - קלן 1:3

למרות חוסר היציבות שלה, הצפיפות בטבלה הגרמנית גרמה לכך שנירנברג תגיע למשחק כשהיא שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון והניצחון על יריבתה האומללה עשה לה שירות נהדר במטרה הראשונה - לא להיקלע למאבקים נגד היריבה. יינס הגלר כבש ראשון עבור הקבוצה הביתית (11), ג'רומל השווה (16), אבל אילקאי גונדוגאן החזיר את היתרון לנירנברג שתי דקות לפני הירידה למחצית. אלמוג כהן נכנס במקום מהמט אקיצ'י בדקה ה-87 והיה על המגרש כשג'וליאן שיבר כבש את האחרון בדקה ה-90.

פרנקפורט - וולפסבורג 1:3

הצרות של סטיב מקלארן נמשכות עם הפסד שישי ב-11 המחזורים הראשונים של העונה, פרנקפורט לעומת זאת חזק בצמרת. תאופניס גקאס כבש את שערי הליגה העשירי וה-11 שלו העונה בדקות ה-26 וה-55 בפנדל, ופירמין שווגלר הוסיף בדקה ה-38. אשקן דג'אגה רק צימק בדקה ה-66.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully