וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסל למסי: "תישאר איתנו כל חייך"

נשיא ברצלונה החמיא לארגנטינאי, שזכה בנעל הזהב: "לא ניתן לך ללכת". פויול פרגן: "הוא הטוב בעולם, הוא משתפר בכל יום"

לאונל מסי התפנה הערב לצרף אמש (חמישי) גביע נוסף לארון הגדוש שלו, בטקס במהלכו קיבל את פרס נעל הזהב באירופה, המוענק למבקיע המצטיין ביבשת. החלוץ הארגנטינאי שכבש 34 שערי ליגה עבור ברצלונה בעונה החולפת הקדים את לואיס סוארז מאייאקס, שאומנם כבש 35 שערים בסך הכל אך סבל משיטת החישוב של אופ"א שמעניקה יתרון לליגות הבכירות. דידייה דרוגבה ואנטוניו די נטאלה חלקו את המקום השני עם 29 כיבושים כל אחד.

"כל התארים חשובים, אבל אני חייב להודות לחברים שלי לקבוצה", אמר חתן השמחה המאושר. "אני פשוט מנסה לשחק היטב ולעשות את הדברים הכי טוב שאני יכול כדי לעזור לקבוצה ולמאמן", הוסיף בצניעות אופיינית.

נשיא בארסה, סנדרו רוסל, היה קצת פחות ממלכתי. "בשם כל אנשי ברצלונה ואוהדיה אני רוצה להודות לך, לאו. תודה על האדם שאתה, שזה כמעט חשוב כמו היותך השחקן הטוב בעולם. לא ניתן לך ללכת, אתה תישאר איתנו כל חייך", אמר הנשיא המאושר. מסי לא נשאר חייב, והשיב: "ברצלונה זה הבית שלי. אני מקווה להישאר כאן כל חיי".

מי שלא הופיע בטקס הנוצץ היה פפ גווארדיולה, שבכל זאת דאג לשבח את שחקנו הנפלא. "הוא סקורר חזק ששולט בכל תחומי המשחק, זה מה שהופך אותו לשחקן הטוב בעולם". גם חברו הטוב של מסי לברצלונה, קרלס פויול, פרגן. "הוא הטוב בעולם והוא הוכיח שהוא ראוי לפרס הזה, אבל הוא גם צנוע. הוא משתפר בכל יום", אמר הקפטן הקטלאני.

בכך הפך מסי לשחקן הרביעי בהיסטוריה שמחזיק בתואר הנחשק במקביל לכהונתו כשחקן השנה באירופה והזוכה בכדור הזהב, אחרי מרקו ואן באסטן, רונאלדו הברזילאי וכריסטיאנו רונאלדו.

עדכון ראשון: 31/9/10, 23:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully