וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הרקולס הפתיעה עם 0:2 על סביליה

טרזגה כבש צמד וערער את מעמדו של המאמן אלברז בסביליה. 0:1 לאתלטיקו על סראגוסה, מאיורקה ניצחה 0:2 את סוסיאדד

משחקי המחזור החמישי בספרד נמשכו הערב (ראשון). אמנם בלי ריאל מדריד וברצלונה, אבל עם הרקולס המפתיעה, שהפעם הדהימה עם 0:2 על סביליה המתוסבכת. מאיורקה ודודו אוואט גברו בבית 0:2 על ריאל סוסיאדד והתרחקו מהקו האדום. ניצחונות גם לאלמריה, אספניול וחטאפה. אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על סראגוסה במשחק האחרון של הערב, ועלתה למקום הרביעי.

הרקולס - סביליה 0:2

האנדלוסים הגיעו למשחק מול קוטלת הענקים ללא חסוס נבאס ופרדי קאנוטה, ויחזרו הביתה גם בלי הנקודות ועם סיכוי גדול להחלפתו של המאמן אנטוניו אלברז בימים הקרובים. סביליה אמנם לא הפסידה בארבעת המחזורים הקודמים, אבל ההדחה מליגת האלופות והיכולת המאכזבת במשחקי הבית קיבלו היום חיזוק עם הפסד ראשון ומפתיע.

האורחים היו מסוכנים יותר בפתיחה, אבל בדקה ה-21 ביצע דידייה זוקורה עבירה ברחבה ודויד טרזגה הוותיק העלה את הרקולס ל-0:1 מהנקודה הלבנה. חואן קלטאיוד המשיך להדוף את ניסיונותיה של סביליה, ובצד השני טרזגה הצרפתי נעץ את השני בדקה ה-38. התוצאה נותרה בעינה עד לשריקת הסיום, וכעת ימתין אלברז למוצא פיו של נשיא סביליה, חוסה מריה דל נידו, שעלול לשלוח אותו הביתה.

אתלטיקו מדריד - סראגוסה 0:1

אחרי שצברה רק נקודה במשחקים מול ברצלונה ו-ולנסיה, אתלטיקו מדריד חזרה הערב למסלול הניצחונות במשחק הביתי מול נועלת הטבלה. סראגוסה תחפש את ניצחון הבכורה שלה העונה במגרש אחר, אבל זה יהיה קשה כשלוח המשחקים הצפוי שלה בשבועות הקרובים מזמן מפגשים מול אתלטיק בילבאו, ברצלונה וגם ולנסיה. קון אגוארו המתאושש מפציעה המתין על הספסל, וראה משם את מחליפו דייגו קוסטה כובש בדקה ה-20 את הראשון שלו באתלטיקו מאז המעבר מוויאדוליד.

עם כל הכבוד לשער הבכורה של החלוץ הברזילאי, הסיפור הגדול היה של המבשל הברזילאי אף הוא, פיליפה. המגן המצוין נפצע בעונה שעברה בצורה קשה במדי לה קורוניה, אך אתלטיקו בכל זאת הימרה עליו וכבר במשחקו הראשון הוא הוכיח באיזה שדרוג מדובר לחוליה האחורית. שוער סראגוסה, לאו פרנקו, נפצע בדקה ה-26 ונאלץ לנטוש את המשחק מול האקסית. חבריו לא הצליחו להשיג את השוויון, למרות יתרון מספרי בחצי השעה האחרונה בעקבות הרחקה מטופשת של חוסה אנטוניו רייס, שנתן מרפק לאיטלקי מתיאו קונטיני. אתלטיקו במקום הרביעי.

מאיורקה - ריאל סוסיאדד 0:2

דודו אוואט וחבריו התאוששו מהתבוסה בבילבאו על חשבון קבוצה באסקית אחרת - ריאל סוסיאדד. העולה החדשה הגיעה לאחר שני הפסדים, ולא הצליחה להימנע מהשלישי. הארגנטינאי פרננדו קבנאגי, שהגיע לקראת סיום חלון ההעברות מבורדו, חגג שער בכורה במדי מאיורקה עם בעיטה בשמאל אחרי סיבוב נהדר בדקה השביעית, והכפיל את התוצאה מקרוב בדקה ה-62. אוואט עדיין ללא ספיגה במשחקי הבית.

דפורטיבו לה קורוניה - אלמריה 2:0

שתי קבוצות ללא ניצחון נפגשו בריאזור, ודווקא האורחת יצאה כשידה על העליונה וחגגה ניצחון ראשון. דפורטיבו לה קורוניה כבשה העונה רק מפנדלים, בקבוצה מדברים בגלוי על חדר הלבשה מפולג והאוהדים זועמים. אלמריה ניצלה זאת בעזרת צמד שערי נגיחה של הניגרי קאלו אוצ'ה (4 ו-19). הבלם הארגנטינאי דייגו קולוטו הורחק משורות דפור בדקה ה-42.

אספניול - אוסאסונה 0:1

הקטלאנים המשיכו במסורת שלהם - מפסידים בחוץ ומנצחים בבית. אספניול אירחה משחק שלישי במגרשה, והפעם אוסאסונה של חוסה אנטוניו קמאצ'ו הייתה הקורבן. לולו האורח הורחק בדקה ה-21, וארבע דקות לאחר מכן הילד אלברו ואסקז חגג שער בכורה בפעם הראשונה שפתח בהרכב.

ראסינג סנטאנדר - חטאפה 1:0

בפעם האחרונה בה אירחה סנטאנדר את חטאפה, זה נגמר עם 1:4 גדול של הקבוצה מפרברי מדריד במחזור הפתיחה של העונה שעברה. בכלל, לחטאפה יש מאזן לא רע באל סרדינרו, והערב היא הוסיפה עוד ניצחון לרזומה. ויקטור סאנצ'ז, בוגר מחלקת הנוער של ברצלונה, הכריע את המשחק עבור האורחים עם שמאלית לחיבורים בדקה ה-16. חלוצה של ראסינג, מרכוס רוזנברג השבדי, הורחק בתוספת הזמן.

(עדכון ראשון: 18:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully