וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקניו: "נגמרו הצחוקים, אני דורש רצינות"

מאמן האדומים הוריד לקרקע את שחקניו: "לא רוצה לראות צחוקים באימונים". זהבי יחזור לקישור האחורי, באדיר לספסל

לאחר יום מנוחה, חזרה הערב (חמישי) הפועל תל אביב להתאמן לקראת המפגש מול עירוני קרית שמונה, שייערך בשבת בשעה 15:00. טוטו תמוז, שהתאמן באופן חלקי, צפוי להיות כשיר למשחק וככל הנראה יישב על הספסל. גם אביחי ידין לא התאמן היום באופן מלא, אך צפוי לפתוח. גוטמן נראה באימון היום הרבה יותר רציני וחילק הערות בלתי פוסקות לשחקניו. עוד לפני האימון ערך גוטמן אסיפה, בה אמר לשחקניו: "נגמרו הצחוקים, אני דורש פה רק רצינות. לא רוצה לראות יותר צחוקים באימונים".

בקבוצה רואים במשחק מול קרית שמונה משחק מפתח לקראת המשך העונה ובשל כך גוטמן יחזור להרכב שהצליח בתחילת העונה. ערן זהבי ישחק בעמדת הקשר האחורי ויוסי שבחון לעמדת הקשר השמאלי, כשבן סהר ואיתי שכטר יפתחו בחוד. הקפטן וואליד באדיר ימשיך להמתין על הספסל, לאחר מספר משחקים בהם הציג יכולת מאכזבת. עמרי קנדה צפוי לפתוח על חשבונו של דני בונדר.

"אין לנו מה להפסיד בליגת האלופות"

העפלתה ההיסטורית של הפועל תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות, לא נעלמה מעיני חובבי הכדורגל באירופה. מוקדם יותר היום התפרסם באתר הרשמי של אופ"א ראיון עם הקשר הצרפתי של האדומים, רומן רוקי, שמספר על המעבר החד מהליגה השנייה צרפת לליגת האלופות, ועל השתלבותו בשורות הדאבליסטית הישראלית.

"זה המפעל הכי גדול שיש, מבחינתי זה דבר נהדר להשתתף בו", אמר רוקי בן ה-29. "קפצתי ממץ בליגה השנייה בצרפת ישר לליגת האלופות, כך שאני צריך לעבוד קשה כדי להתאקלם ברמה הזו. עבור רבים מאיתנו זו השתתפות ראשונה בליגת האלופות, אנחנו לומדים ממשחק למשחק ונמצאים בחברת הטובים ביותר. זו הנאה גדולה".

רוקי התייחס להתמודדויות הקרובות של הפועל מול ליון ושאלקה, ואמר: "אנחנו קבוצה קטנה שאין לה מה להפסיד, אז כל דבר הוא בונוס מבחינתנו. אם נעבוד קשה נוכל לקחת נקודות גם בחוץ, אבל קודם כל עלינו להוכיח את עצמנו במשחקי הבית. שיחקתי נגד ליון בעבר וזה יהיה מרגש. מדובר באחת הקבוצות הגדולות בצרפת, ולפחות בגומלין מולם תהיה לי הזדמנות לחזור ולפגוש את המשפחה והחברים".

עדכון ראשון: 14:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully