וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה גברה 1:2 על אתלטיקו מדריד

האלופה התגברה על המנחוס ויצאה עם ניצחון חוץ גדול, אבל מסי נפצע ופונה על אלונקה. ולנסיה היחידה שעדיין מושלמת

כיממה אחרי שראתה את ריאל מדריד עולה למקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית, הצליחה ברצלונה להחזיר את הפער מיריבתה הגדולה והמושבעת לנקודה בלבד. האלופה גברה על את אחת מהקבוצות החמות בספרד כיום, אתלטיקו מדריד, שעד היום לא שמטה נקודה. מנגד, היא ודאי מודאגת מפציעתו של לאונל מסי, שספג תיקול כואב בדקות הסיום, התפתל מכאבים ופונה על אלונקה.

עוד לפני שזה קרה נערכו מספר משחקים במחזור השלישי בלה-ליגה, כשסביליה שמרה על המקום השני בטבלה אחרי ניצחון 1:2 על מלאגה, שעוד הספיקה להוביל. ולנסיה עדיין מסרבת לעצור והיא עדיין עם 100 אחוזי הצלחה אחרי 1:2 על הרקולס אליקנטה. ויאריאל בעצמה נראית לא רע וזאת אחרי שניצחה את לבנטה בתוצאה זהה.

אתלטיקו מדריד - ברצלונה 2:1

ברצלונה הצליחה לעמוד הערב (ראשון) באתגר הגדול שניצב בפניה, כשגברה על אתלטיקו מדריד 1:2 באיצטדיון ויסנטה קלדרון. האלופה נוהגת להתקשות מול יריבתה ממדריד, וספגה מולה שלושה הפסדים ברציפות כשהתארחה אצלה במדריד, אבל היום הבלאוגרנה הצליחה להתגבר על הנאחס והשיגה את אחד מניצחונות החוץ הקשים ביותר שלה העונה.

לאונל מסי כבש ראשון בדקה ה-13, אחרי נגיעה גאונית בכדור בקצה רגלו השמאלית, בעוד שער נפלא שחשף את גאוניותו של הכוכב הארגנטינאי. ראול גרסיה השווה לאתלטיקו בניגוד למהלך המשחק, כשנגח פנימה כדור קרן בדקה ה-25, אבל ג'ראקד פיקה (37) קבע 1:2 אחרי עוד כדור קרן וסיים מחצית ראשונה מרתקת.

גם המחצית השנייה הייתה סוערת, אך הסתיימה ללא שערים. הקהל במדריד ראה את עצמו כמקופח אחרי מספר עבירות (מפוקפקות) ונגיעות יד שלא העניקו למארחת בעיטות עונשין מ-11 מטר. מנגד, גם ברצלונה יכלה להבקיע מספר שערים, אך מסי העייף לא ניצל את ההזדמנויות שלו.

הרקולס - ולנסיה 2:1

שבוע אחרי שהיא גברה על ברצלונה בחוץ, חזרה הרקולס לביתה, אבל גם לקרקע המציאות. שתי דקות בלבד לקחו לחואן מאטה הפנטסטי לכבוש מקרוב אחרי מסירת רוחב של פאבלו הרננדז. 21 דקות נוספות חלפו וזה כבר 0:2, כשהפעם השניים מחליפים תפקידים ומאטה מבשל לפאבלו, שכבש מחוץ לרחבה.

לצערה של ולנסיה, בשלב הזה היא נעצרה ובדקה ה-42 ביצע דויד נבארו עבירה ברחבה, ראה כרטיס צהוב ודויד טרזגה ניצל את הפנדל כדי לכבוש את הראשון בקריירה הספרדית שלו. למרות שהיא עדיין ניצבה ביתרון, החדשות הרעות המשיכו להגיע אל ולנסיה בדקה ה-50, כשנבארו ראה צהוב שני והשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים ל-40 דקות המשחק שנותרו. המארחת ניסתה להשוות וטרזגה נגח לקורה שמונה דקות לסיום, אבל שריקת הסיום הגיעה ו-ולנסיה שוב ניצחה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לבנטה - ויאריאל 2:1

שבוע אחרי שהביסה בבית את אספניול, לא התקשתה ויאריאל לגבור גם על לבנטה האומללה. נילמאר כבש צמד בדקות 16 ו-43 כדי להעלות את הצוללת הצהובה למאזן של שש נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, פליפה קאייסדו רק צימק בדקה ה-90. לבנטה עדיין ללא נקודה, אבל עם 10 שערי חובה בשלושה משחקים.

מלאגה - סביליה 2:1

אחרי שלושה מחזורים, סביליה יכולה רק לקוות שהמקום השני, שבו היא נמצאת לאחר ניצחון החוץ, יישאר בידיה. הקבוצה של אנטוניו אלבארז פיגרה דווקא אחרי 14 דקות כשרונדון בעט פנימה מהאוויר כדור שהגיע אליו כתוצאה מקרן. האורחים מסביליה הישוו מהר מאוד (20) כשאלחנדרו אלפרו נגח פנימה כדור שהוגבה אליו ומרטין קאסרס (45) השלים את המהפך אחרי שנגח מצוין כדור חופשי שהוגבה לעברו.

ראסינג סנטאנדר - סראגוסה 0:2
לראסינג: הנריקה (76), אריאל נהולפאן (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully