וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם תתיר לגרנט לא לאמן ביום כיפור

המנג'ר לא ידריך את הקבוצה במשחק נגד סטוק. גולד: "מכבד את ההחלטה, אם סביי היו בחיים הם לא היו הולכים למשחק"

יממה לאחר שנודע כי המנג'ר הישראלי של ווסטהאם אברהם גרנט מתכוון לחשוב ולהחליט האם לעמוד על הקווים במשחקה של קבוצתו ביום כיפור, נותן אחד הבעלים של המועדון, דייויד גולד, גיבוי למנג'ר שלא להופיע באותו יום. כזכור, בשבוע הבא תתמודד ווסטהאם נגד סטוק סיטי במסגרת הפרמיירליג, כשהמשחק עצמו יחול ביום כיפור, אחד הימים המקודשים ביותר בדת היהודית.

לגבי גרנט, נטען שהוא יחליט בתחילת השבוע הבא האם לעמוד או שלא על הקווים, אלא שלגולד, אחד משני הבעלים, אין בעיה אם גרנט לא ידריך את הקבוצה במשחקה. "זה קשה לעמוד נגד אמונה דתית", אמר גולד בהתייחסו לפרשה. "דת היא דבר מאוד אישי, וכמו שאני רוצה שאברהם ינהל כל משחק שלנו, אני בהחלט מכבד את ההחלטה שלו.

"זה כמו ששחקן יחמיץ משחק בגלל הולדת בנו - לא משנה כמה חבריו לקבוצה צריכים אותו על המגרש, זה קשה לעמוד בדרכו של מישהו ובדברים שקשורים באופן הדוק לחייו האישיים. זה משתנה מאינדיבידואל אחד למשנהו. אם הסבים שלי היו עדיין בחיים הם לא היו הולכים למשחק ביום כיפור. מבחינה אישית, אני חושב שאפשר למלא אחר מצוות הדת ובמקביל המחוייבות לעבודה שלך, אבל זה בלתי אפשרי לעשות את שניהם את אתה קשור מאוד לאחד מהם".

הפטישים פתחו את העונה בצורה רעה מאוד עם 0 נקודות משלושת משחקיהם הראשונים בליגה. לאחרונה התעוררו לא מעט שמועות לגבי מעמדו של גרנט וכמה זמן עוד נותר לו בתפקיד. ביום שבת הקרוב תארח הקבוצה באפטון פארק למשחק קשה מאוד את הדאבליסטית עם יוסי בניון, צ'לסי, כאשר בשבוע הבא תתמודד כאמור בחוץ נגד סטוק סיטי, כנראה ללא גרנט על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully