וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונטלאר וחוראדו חתמו בשאלקה

יריבת הפועל ת"א בליגת האלופות רכשה ממילאן את החלוץ תמורת כ-13 מיליון יורו. הספרדי הגיע תמורות 10.6 מיליון יורו

שאלקה החתימה הבוקר (שלישי) את החלוץ ההולנדי קלאס יאן הונטלאר ממילאן וחיזקה בצורה משמעותית את החוד שלה. העניין של הגרמנים בהונטלאר גבר והלך בימים האחרונים וכעת יצאה ההעברה אל הפועל, כשהגרמנים מעבירים לאיטלקים כ-13 מיליון יורו.

החלוץ בן ה-27 התקשה להותיר חותם גדול בריאל מדריד ולאחר מכן במילאן, וההגעה של זלאטן איברהימוביץ' לסן סירו סללה את דרכו החוצה. "המו"מ היה קשה ממה שחשבנו, אבל אני שמח שיש לי את קלאס יאן, הוא יעזור לנו", אמר הבוקר מאמן סגנית האלופה, פליקס מגאת.

החדשות הללו בוודאי לא מעודדות את אנשי הפועל תל אביב, שתפגוש את שאלקה בליגת האלופות העונה. הגרמנים מאידך, יהיו מרוצים מאוד לחזק את החוד אחרי פתיחת עונה שכללה שני הפסדי ליגה. החלוץ אמר: "האמת היא שלא רציתי לעזוב את מילאן, אבל זה השתנה כשזלאטן איברהימוביץ' הגיע מברצלונה".

שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא הקשר חוסה מנואל חוראדו מאתלטיקו מדריד, שנרכש בתמורה ל-10.6 מיליון יורו ויהיה הספרדי השני של הקבוצה אחרי ראול, שהגיע בקיץ.

עוד אחד שחתם היום בקבוצה הוא הבלם ניקולא פלסטאן בן ה-29, ששיחק בליל מאז 2003. הצרפתי הגיע אתמול לגרמניה וחתם היום, מה שיאפשר לשאלקה לרשום אותו בסגל לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully