וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הפסידה 2:1 להאנובר בבית

יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות רשמה הפסד ליגה שני ברציפות. וולפסבורג הפסידה 4:3 למיינץ, אחרי שהובילה 0:3

28 שערים, דרמות גדולות ושלל הפתעות היו מנת חלקנו במחזור הפתיחה של הבונדסליגה, אחת הליגות הכי צבעוניות ומהנות באירופה. אמש (שישי) קיבלנו ערב גדול נוסף, כאשר המחזור השני נפתח עם הפתעה ענקית: קייזרסלאוטרן, העולה החדשה, גברה בביתה על באיירן מינכן הגדולה 0:2, וקטעה רצף של 24 משחקים בהם האלופה הגרמנית מצאה את הרשת.

כמו כן, גרמניה שולחת בשורות מעודדות לכדורגל הישראלי: שאלקה, יריבת הפועל תל אביב בבית ב' של ליגת האלופות, פישלה היום כשהפסידה בבית 2:1 להאנובר, והראתה לאדומים שהאיצטדיון הביתי בגלזנקירשן הוא לא בלתי עביר. ורדר ברמן הצליחה להתאושש מהתבוסה בהופנהיים כשניצחה 1:2 בבית את קלן. אלמוג כהן, המוזמן הטרי לנבחרת ישראל, קיווה לרשום בכורה בגרמניה, אך התבדה כשנירנברג הפסידה 2:1 בבית לפרייבורג. וולפסבורג, עם הרכש הטרי דייגו, חוותה טראומה כשהפסידה 4:3 למיינץ בבית, אחרי שהובילה כבר 0:3.

קייזרסלאוטרן - באיירן מינכן 0:2

11 שנה לא ניצחה קייזרסלאוטרן את באיירן מינכן (11 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). עם זאת, נדמה כאילו העולה החדשה תהיה המרעננת הרשמית של הבונדסליגה מודל 2010/2011, ולאחר שהרשימה מאוד במחזור הפתיחה עם 1:3 משכנע על קלן, העניקה הערב קייזרסלאוטרן הצגה לאוהדיה, ורשמה הפתעה ענקית.

מרטין דמיקליס נעדר מהרכב הבווארים, ובלעדיו נראתה ההגנה של האלופה הגרמנית פרוצה מתמיד. אחרי החמצות של בסטיאן שוויינשטייגר, תומאס מולר ומירוסלב קלוסה (שגדל בקייזרסלאוטרן) לא עלו יפה, העולה החדשה הגיבה עם עקיצות מתוזמנות היטב. זה התחיל בדקה ה-36, כאשר כריסטיאן טיפרט העביר כדור למרכז, ואיבו איליצ'ביץ', אחד מכוכבי העונה שעברה, המשיך עם בעיטה מדהימה בנגיעה אחת שלא הותירה להאנס יורג בוט שום סיכוי. 0:1 מדהים לעולה החדשה.

מדהים, אמרנו? ובכן, לא חלפה דקה, ואיליצ'ביץ' עבר לתפקיד המבשל, כאשר מתפרצת נפלאה של המארחת הסתיימה במסירה של הקשר ההתקפי לסרדאן לאקיץ', שהצטרף היטב מאחור, ניצל את ההגנה החדירה של סגנית אלופת אירופה, וקבע 0:2 שהותיר את 50 אלף אוהדי קייזרסלאוטרן בתדהמה ואושר גדול. באיירן החלה ללחוץ בנסיון לחזור למשחק, אלא שיכולת טובה של טוביאס סיפל בצירוף החמצות רבות של הבווארים מנעו מהם את זה, וכרגע נדמה כאילו באיירן מינכן עדיין לא ממש הואילה בטובה להופיע לעונת 2010/2011.

שאלקה - האנובר 2:1

יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות הגיעה לעונת 2010/11 עם המון ציפיות, לאחר שצירפה בקיץ את ראול וכריסטוף מצלדר. בינתיים, אחרי שני משחקי הליגה הראשונים, כבר אפשר לומר בפה מלא שפתיחת העונה של שאלקה היא לא פחות מאיומה. אחרי שהפסידה 2:1 להמבורג בשבוע שעבר, הפסד שעוד ניתן להבנה, היום היא הוכנעה בבית 2:1 על ידי האנובר. הפסד שכבר ממש לא מתקבל על הדעת בגלזנקירשן.

הכחולים, עם ראול בהרכב, ספגו את השער הראשון בדקה ה-31. קונסטנטין ראוש הרוסי בן ה-20 כבש מתוך הרחבה אחרי בישול של מוחמד עבדלאו, שכבש את השני בדקה ה-49 בבעיטה חזקה ברגל שמאל למרכז השער. בדקה ה-86 הצליחה שאלקה להשיג שער מנחם ולא יותר מזה, כשג'רמיין ג'ונס צימק.

ורדר ברמן - קלן 2:4

השבוע של ברמן החל עם תבוסה 4:1 בהופנהיים והמשיך בהפסד נוסף, מתוק בהרבה, לסמפדוריה. בתום דרמה גדולה שארכה 120 דקות, שהבטיחה לקבוצה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. היום ברמן פתחה נפלא וכבשה פעמיים תוך שלוש דקות. את הראשון הבקיע טורסטן פרינגס בפנדל בדקה ה-33, מרקו ארנאוטוביץ', שספג ביקורת מפרינגס בקיץ, כבש את השני בדקה ה-36 ושלח את ברמן לחגוג. אלא שהיתרון הכפול החזיק מעמד דקה אחת בלבד, אז לוקאס פודולסקי הצליח לצמק. השתיים נשארו צמודות עד שבדקה ה-74 כבש הוגו אלמיידה וקבע 1:3. הדובדבן הגיע בדקה ה-90 כשארנאוטוביץ' השלים צמד וקבע 1:4 נפלא לברמן. קווין מקאנה כבש שער ניחומים לאורחת בדקה ה-90.

וולפסבורג - מיינץ 4:3

הקבוצה של סטיב מקלארן הגיעה למשחק אחרי הפסד 2:1 לבאיירן מינכן במחזור הפתיחה, משחק בו הציגה כדורגל מרשים וספגה רק בדקה ה-90. היום היא קיבלה חיזוק משמעותי, כשהרכש הנוצץ מיובנטוס, דייגו, פתח בהרכב. הזאבים גם נראו נפלא ועלו ל-0:3 כבר בדקה ה-30, תוך שהיא כובש את שלושת השערים תוך שבע דקות בלבד. אדין דזקו, שכבש גם באליאנץ ארינה, כבש פעמיים. הראשון בדקה ה-23 בבעיטה עם רגל שמאל בתום מתפרצת מוצלחת של הירוקים. בדקה ה-27 כבש הבוסני הנפלא את השני מתוך הרחבה אחרי בישול של מריו מנדזוקיץ'. שלוש דקות לאחר מכן הגיעה החגיגה האמיתית כשדייגו כבש את הראשון שלו בבכורה. הקשר הברזילאי סיים מתפרצת בשער מתוך הרחבה.

מי שחשב שהסיפור גמור התבדה. בדקה ה-39 צימק מורטן ראסמוסן לאחר בישול של כריסטיאן פוקס. המחצית השנייה עוד לא נפתחה ובדקה ה-48 זה כבר 2:3. הפעם היה זה אלקין סוטו שכבש. בדקה ה-58 אנדרה שרל עשה את הבלתי ייאמן ואיזן. קאמבק מטורף של מיינץ תוך 19 דקות בלבד. נגמר? ממש לא. אדם שאלאי חשב אחרת ובדקה ה-86 כבש את הרביעי והשלים קאמבק מדהים. לאחר מכן הוא ספג צהוב על החגיגה, אבל זה כבר ממש לא עניין אותו. מיינץ נשארת מושלמת לאחר שבמחזור הראשון עם ניצחון 0:2 על שטוטגרט.

נירנברג - פרייבורג 2:1

אחרי תיקו במחזור הפתיחה, נירנברג הפסידה בבית 2:1 לאחת הקבוצות שצפויות להילחם איתה בתחתית. אלמוג כהן, שעדיין לא נכלל בסגל הקבוצה במשחק רשמי, ישב על הספסל, אך לא שותף. נירנברג כבר הובילה, כשיוליאן שייבר כבש בדקה ה-15. בדקה ה-40 הגיע שוויון מפנדל של דאמבה סיסה, שכבש גם את השני בדקה ה-53.

משחקים נוספים:

פרנקפורט - המבורג 3:1

לפרנקפורט: פטריק אוקס (37)

להמבורג: יוריס מאתיסן (60), רוד ואן ניסטלרוי (81), חוזה פאבלו גררו (89)

סט. פאולי - הופנהיים 1:0
להופנהיים: איזאק וורסה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully