וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אופ"א תשקול מחדש את אצטדיון בלומפילד

חיים רמון וניר כץ נפגשו עם נציגי אופ"א, אך הסיכויים ממשיכים להיות נמוכים. תמוז דורש להיות שחקן הרכב, טועמה סיכם

ראשי הפועל תל אביב נפגשו היום (שישי) עם הקשר סלים טועמה והגיעו להסכמה עקרונית על שובו למועדון. הקשר בן ה-31 שוחרר לאחרונה מלאריסה היוונית ועשוי לחתום בימים הקרובים, אם כי האדומים עדיין לא החליטו סופית שהם מעוניינים בו. יחד עם זאת, בגלל שהמצב בשוק הישראלי דל יחסית, נראה שסיכוייו לחתום גבוהים.

במידה שטועמה יחזור למתחם חודורוב, תהיה זו הקדנצייה השלישית שלו במועדון. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצה ב-1998, שיחק לאחר מכן במכבי פתח תקוה וקייסריספור, ובעונת 2006/7 חזר למדים האדומים. לאחר מכן שיחק בסטנדרד ליאז' הבלגית ובלאריסה.

בתוך כך, הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונות לחזק את הסגל בחלוץ נוסף, אך לטענת ראשי המועדון, למרות שהם הגיעו להסכם עקרוני עם בית"ר ירושלים על רכישתו של טוטו תמוז, החלוץ עצמו מערים קשיים ודורש להיות שחקן הרכב ולכן המשך המגעים מתעכבים. למרות שעל פניו נראה שהקבוצה ירדה משחקן מ.ס אשדוד, עידן שריקי, המאמן אלי גוטמן עדיין מקווה לראותו בקבוצתו.

חיים רמון וניר כץ, חשב הקבוצה, נפגשו היום עם סטפן אנסומו וג'ורג'יו מרקטי מאופ"א וניסו לשכנעם לשקול מחדש את האפשרות לפיה תזכה לארח הפועל תל אביב את שלב הבתים של ליגת האלופות בבלומפילד ולא ברמת גן. נציגי גוף הכדורגל האירופי השיבו שישקלו מחדש, אך הסיכויים למהלך ממשיכים להיות נמוכים. בקבוצה התעקשו להוסיף כי למרות פרסומים שונים, ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, אין מעורבות בבקשה.

מחר (19:30, ספורט2) תארח הקבוצה את הפועל אשקלון למשחק במסגרת המחזור השני בליגת העל. ההתמודדות תתקיים ללא קהל. אחרי ההפסד הזכור להפועל חיפה בשבוע שעבר, אלי גוטמן ושחקניו לא יוכלו להרשות לעצמם איבוד נקודות נוסף.

עדכון ראשון: 12:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully