וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: ”השחקנים הפנויים לא מרגשים אותי”

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד סיים את מסע הרכש הקיץ, ומסביר: ”לא רואה סיבה להוסיף שחקנים. האוהדים רוצים לראות שמות גדולים”

אלכס פרגוסון נשאר מאופק הקיץ, לא מיהר להסתער על כל שחקן שזז בפגרה, ומבהיר שהוא את שלו עשה מבחינת שוק ההעברות. המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד צירף את שחקנה הצעיר של פולהאם, כריס סמולינג, ורכש את אחד השחקנים המצטיינים במונדיאל האחרון, חאבייר הרננדס ממקסיקו, אבל מבהיר שאין לו כוונה לקנות שמות גדולים כדי לרגש את האוהדים.

"אני לא רואה את הערך בהוספת שחקנים לסגל שלנו", הבהיר פרגי במסיבת עיתונאים. "אני שמח ממה שיש לנו ואני לא רואה שום סיבה להוסיף שחקנים רק מכיוון שאנשים רוצים שאני אקנה מישהו. אוהדים רוצים לקנות שחקנים. הם רוצים לראות שמות גדולים בכל שנה. לפעמים השחקנים רוצים לראות החתמות גדולות, אבל אנחנו צריכים להיות רגישים לגבי זה. אנחנו מסתכלים על הסגל שלנו ושואלים מה אנחנו צריכים. אני מסתכל על השחקנים שכולם אומרים שהם זמינים, והם לא מרגשים אותי".

על החלק הקדמי שלו, פרגוסון מגונן, ואומר: "אנחנו מרוצים מהחלוצים הצעירים שיש לנו. וולבק ודיוף יושאלו, מה שמשאיר לנו חמישה: ברבאטוב, רוני, אואן, מאקדה והרננדז. זה מספיק". פרגי גם התבטא בנוגע לחוק החדש של הפרמייר ליג להגביל את סגלי הקבוצות ל-25 שחקנים, כאשר שמונה מהם חייבים להיות שחקני בית. "החוק הוא דבר טוב, זה היה חייב לקרות, אבל אתה חייב לשקול מה לעשות ולהבין מה המשמעות של שחקן בית כי אתה לא יכול להרשות לעצמך לעשות טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully