וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מול רד בול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות

האלופה הישראלית תפגוש את הקבוצה האוסטרית, על פניה חלפה מכבי חיפה אשתקד בדרך לשלב הבתים, בתקווה לשחזר את ההישג

הפועל תל אביב הוגרלה היום (שישי) מול רד בול זלצבורג בשלב הפלייאוף על העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות. האדומים, שחלפו בשלב המוקדמות האחרון מול אקטובה הקזחית, יפגשו יריבה נוספת שהודחה אשתקד על ידי מכבי חיפה בדרך לשלב הבתים, בתקווה לשחזר את ההישג של הירוקים ולהפוך לישראלית השלישית שמגיעה למעמד המכובד.

המשחק הראשון בין השתיים ייערך ב-17 או ב-18 באוגוסט באוסטריה, כשהגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן, ב-24 או ב-25 באוגוסט, בבלומפילד.

זלצבורג, אחת מהיריבות הקשות שהאלופה הישראלית הייתה יכולה לקבל אחרי שרשימת היריבות האפשריות שלה צומצמה לחמש, לצידן של רוזנבורג הנורבגית, פרטיזן בלגרד הסרבית, שאריף טירספול המולדובית וז'ילינה הסלובקית, העפילה לשלב הפלייאוף אחרי ניצחון 2:5 במפגש הכפול על אומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

האדומים יכולים להתעודד מההצלחות האחרונות של הישראליות מול קבוצות אוסטריות, ביניהן גם שני הניצחונות הגדולים של הקבוצה של אלי גוטמן על ראפיד וינה בשלב הבתים של הליגה האירופית בשנה שעברה, בעוד ששתי ההעפלות של מכבי חיפה לליגת האלופות היו מול יריבות מאוסטריה.

אך מצד שני זלצבורג הנוכחית טובה בהרבה מהקבוצה שהפסידה לחיפה לפני שנה, ובסגל של האוסטרים נמצאים שמות גדולים כמו דויד מנדס דה סילבה, סומן צ'וי ודושאן סבנטו, והקבוצה של הוב סטיבנס, שהתחברה במהלך העונה שעברה ורשמה ניצחונות גדולים על ויאריאל ולאציו, צפויה להשתפר עוד יותר העונה.

המשחק המסקרן ביותר שזימנה ההגרלה יפגיש בין סמפדורה לורדר ברמן. אייאקס תתעמת עם דינמו קייב, זניט סנט פטרסבורג תשחק מול אוקזר, טוטנהאם תפגוש את יאנג בויס השוויצרית. וסביליה תחכה לבראגה הפורטוגלית.

יתר המשחקים:

פרטיזן בלגרד - אנדרלכט
ספרטה פראג - ז'ילינה
רוזנבורג - קופנהאגן
פ.צ באזל - שאריף טירספול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully