וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבגסה: "מצפים למשחק קשה כי מכבי מארחת"

הארגנטינאי של אולימפיאקוס מצהיר ש"המטרה היא לזכות בליגה האירופית", אבל לא מזלזל: "עובדים קשה לקראת הגומלין"

אולימפיאקוס ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין הקשה הצפוי לה נגד מכבי תל אביב ביום חמישי בבלומפילד, ועל הרצינות בה מתייחסים היוונים ליריבתם, ניתן ללמוד מעט מאחד מהדיווחים על ניצחון הצהובים על מכבי נתניה בגביע הטוטו, שכותרתו קראה: "מכבי שלחה מסר לאולימפיאקוס".

מי שהתייחס אמש (ראשון) להתמודדות היה אריאל איבגסה, שעדיין לא נמצא בכושר מלא ל-90 דקות משחק, אבל עשוי להיות משותף כמחליף בבלומפילד. "אנחנו משקיעים הרבה עבודה בהכנות למשחק הגומלין והרבה מחשבה באיך לעבור שלב", סיפר הקשר הארגנטינאי, "נגיע עם יתרון קטן שהרווחנו במשחק הראשון ואם נילחם - נוכל לעלות. אני מצפה למשחק קשה יותר כי מכבי מארחת".

הקשר היצירתי הוסיף: "המטרה שלנו היא לזכות בליגה האירופית, קשה ככל שזה יישמע. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה לעבור את מכבי ולהמשיך לשלב הבא. אני רוצה לחשוב בצורה חיובית ולסמן מטרות גדולות, אחרת בשביל מה אנחנו משחקים כדורגל? האוהדים שלנו חסרו מאוד במשחק הראשון. כולנו יודעים איזו דחיפה האוהדים של אולימפיאקוס נותנים לשחקנים. לשחק במשחק חשוב בלי האוהדים זה דבר קשה, מוזר".

איבגסה בן ה-33, שהגיע ליוון אחרי 12 שנים בליגה הספרדית, התייחס גם לשינוי בקריירה: "שוחחתי עם הרבה שחקנים לפני שהגעתי הנה וכולם אמרו לי שזו ליגה קשה, עם הרבה ארגנטינאים. לוסיאנו גאלטי, ששיחק בקבוצה, הוא חבר טוב שלי עוד מהימים שלנו באתלטיקו מדריד. אני מכיר גם את אוסקר וראול בראבו ועם ריירה שיחקתי במאיורקה. אני שמח לשתף פעולה עם שחקנים ששיחקו בליגה הספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully