וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "מקווה שנגד אולימפיאקוס ניראה אחרת"

מאמן מכבי ת"א יודע אחרי ההפסד למוגרן, ששחקניו ידרשו לשיפור משמעותי מול היוונים. יצחקי: "לא יהיה קהל, זה יקל עלינו"

מכבי תל אביב לא מפסיקה להביך בהופעותיה במסגרת האירופית. הערב (חמישי) שוב נזכרו אוהדי הקבוצה במעידות מול קבוצות זניחות כגון סנטה קולומה האנדורית או ארצ'ייספור מהליגה השנייה בטורקיה, משום שלמרות הסגל הנוצץ ועתיר הכישרון, מכבי תל אביב הפסידה 2:1 למוגרן במונטנגרו, וצירפה עוד הפסד מביך לאוסף. בשלב הבא של מוקדמות הליגה האירופית, מול אולימפיאקוס החזקה, היכולת שהציגו הצהובים לא תספיק. אגב, הפעם האחרונה שבה הצהובים לא הפסידו במשחק חוץ באירופה הייתה לפני שש שנים, כשגברו על פאוק סלוניקי בדרך להשתתפות היסטורית בליגת האלופות.

"חבל מאוד שהפסדנו במשחק, כי כל ניצחון היה בונה לנו את הביטחון", אמר מאמן מכבי תל אביב יוסי מזרחי. "אין זמן להתכונן וצריך להפיק את הטוב ביותר. אני מקווה שנגד אולימפיאקוס ניראה אחרת".

במחצית הראשונה שחקניו של מזרחי הציגו כדורגל בטוח בעצמו, הניעו היטב את הכדור ואף עלו ליתרון 0:1 משער של האריס מדוניאנין. במחצית השנייה מכבי תל אביב הורידה הילוך, ונענשה. בדקה ה-58 ניבאלדו איבד כדור ותפס את צ'ולאפיץ' ממש על קו הרחבה. גלושצ'ביץ' בעט את הפנדל בחצי גובה לפינה השמאלית של שטראובר וקבע 1:1. הצהובים נסוגו לשערם, וספגו את השני בדקה ה-80 מראשו של גלושצ'ביץ'.

"כשאתה בא ביתרון 0:2 ומבקיע בהתחלה, המחויבות של השחקנים למשחק אחרת, הם מסתכלים על השבוע הבא", הסביר מזרחי את הירידה ביכולת של שחקניו במחצית השנייה. "היינו צריכים להיות מחויבים יותר למשחק. ספגנו שער משווה מכלום ואיבדנו את השליטה במגרש".

ברק יצחקי, חלוץ מכבי תל אביב, מצא את האשם העיקרי: "אני לא רוצה להשתמש בתירוצים, אבל הדשא היה גבוה מאוד והקשה עלינו. יש כאן קבוצה חדשה עם שחקנים שמאוד רוצים להצליח. כולנו עובדים קשה באימונים על החיבור, אבל ברור שזה לא דבר שיקרה תוך יום או יומיים. אני בטוח שזה יבוא עם המוטיבציה והכישרון שיש לנו".

על המפגש מול אולימפיאקוס אמר יצחקי: "מצפה לנו יריבה קשה וברור שהיא פייבוריטית כי יש לה הרבה יותר ניסיון במעמדים הללו, אבל העובדה שלא יהיה קהל תקל עלינו. נגיע במטרה להוציא תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד".

במועדון אמרו לאחר המשחק: "ההעפלה לשלב הבא הושגה למרות משחק לא טוב, אך זוהי תחילתה של דרך ארוכה. צפויות לנו עוד עליות ומורדות ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא נגד אולימפיאקוס, שיהיה אופרה אחרת לגמרי".

אולימפיאקוס, שתארח את מכבי תל אביב ללא קהל בשבוע הבא, הוכיחה כי היא מסתדרת גם ללא אוהדיה כשהביסה 1:6 את בסה האלבנית. היוונים השלימו ניצחון מוחץ 1:11 בסיכום שני המשחקים, כשדודו הברזילאי (46 ו-78), מאט דרבישייר האנגלי שעלה כמחליף לאחר ההפסקה (53), אנצו מארסקה האיטלקי (75 ו-90) והצעיר יואניס פטפאצידיס (89) השתתפו בחגיגת השערים אחרי תיקו מאופס במחצית. דימיטרי לזרבסקי השווה זמנית עבור האלבנים (48).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully