וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד תשחק בליגת העל

מנהלת הליגה תכריז רשמית על העפלתה של הקבוצה הדרומית לליגת העל, לראשונה בתולדותיה, על חשבונה של מ.כ הבקעה

מכבי אשדוד היא הקבוצה העשירית שתשלים את ליגת העל בעונה הבאה, כך צפויה להודיע מחר (שני) מנהלת ליגת העל באופן רשמי. עליית אשדוד התאפשרה לאחר פגישה בין יו"ר הקבוצה מאיר גבאי ליו"ר איגוד הכדורסל שי שני, יו"ר מנהלת ליגת העל אבנר קופל ויו"ר הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, דוד פריש. במהלך הפגישה הצהיר גבאי כי אשדוד עומדת בכל התנאים למשחק בליגת העל, זאת בעזרת ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, שנרתם למאמץ הקבוצה ונפגש בחודש האחרון עם יו"ר מנהלת הליגה. כמו כן סייר אבנר קופל במהלך החודש האחרון באולם באשדוד ובדק את תנאיו.

העפלת אשדוד לליגה הראשונה הושגה לאחר שהפועל עפולה לא הגישה הצהרה כי עומדת בתקציב המינימום בסוף השבוע, ומ.כ הבקעה, הקבוצה האחרונה שעמדה בדרכה של אשדוד לליגה העליונה, שכן הודיעה שתעמוד בתקציב הסף, הבהירה בשיחות סגורות עם אנשי מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל כי תוותר על ההעפלה, מאחר ואינה מעוניינת להיות קבוצת תחתית בליגת העל. בעקבות כך מי שיחליטו על הקבוצה העשירית בליגת העל הם ראשי האיגוד ומנהלת הליגה, שיצביעו בפה אחד לטובת אשדוד.

הקבוצה מעיר הנמל תעפיל לראשונה בתולדותיה לליגה הראשונה לאחר עשור בו שיחקה בליגה השנייה. בשנתיים האחרונות נלחמה אשדוד בצמרת הלאומית, אך כשלה במשימתה בפלייאוף, כשבעונה החולפת עמדה בדרכה מ.כ הבקעה. עו"ד שי האוזמן, המנהל המקצועי של המועדון, עסוק בחיפוש אחר מאמן חדש, כאשר בקבוצה קיימו היום סבב שיחות עם מספר מאמנים: רוני בוסאני, עופר ברקוביץ', רובי בלינקו ואלי רבי. באשדוד טרם החליטו את מי ימנו למאמן.

בעקבות ההעפלה של אשדוד ישחקו בליגת העל בעונה הבאה 10 קבוצות, לראשונה מאז עונת 2007/8. שיטת המשחקים שתאושר בישיבת הדירקטוריון הבאה של מנהלת הליגה היא שלושה סיבובים בין כל קבוצות הליגה, כשלאחריהן האחרונה תנשור ללאומית, הקבוצה במקום התשיעי תסיים את חלקה והקבוצות במקום 1-8 ישחקו ברבע גמר הפלייאוף כשהמנצחות יעפילו לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully