וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה נגד יובנטוס, מכבי ת"א מול אולימפיאקוס

16.7.2010 / 14:52

הזהובים עשויים לארח את הזברות במוק' הליגה האירופית, הצהובים אצל היוונים (ללא קהל). מכבי חיפה-דינמו מינסק

למרות שהן עדיין לא העפילו רשמית לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, מכבי תל אביב, בני יהודה ומכבי חיפה קיבלו מושג טוב יותר לגבי הקבוצות אותן יקבלו בסיבוב הבא, וההגרלה שנערכה היום (שישי) בשוויץ לא האירה להן פנים.

בהנחה שבני יהודה תעבור את שמרוק רוברס (1:1 במשחק הראשון), היא צפויה לפגוש את מועדון הפאר האיטלקי יובנטוס. הגברת הזקנה הייתה הנוצצת ביותר מבין היריבות האפשריות של הישראליות, ולדרור קשטן ושחקניו יש מוטיבציה יתרה לעבור את האירים כדי לפגוש בבלומפילד את אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בעולם. יובה ביקרה כאן ממש לא מזמן כשפגשה את מכבי חיפה בליגת האלופות וגם את מכבי תל אביב בעונת 2004/5. המשחק הראשון ייערך בבלומפילד ב-29 ביולי והגומלין ב-5 באוגוסט.

מכבי תל אביב, הבלתי מדורגת, שניצחה 0:2 את מוגרן במפגש הראשון ביניהן, קיבלה יריבה קשה בדמות אולימפיאקוס היוונית. הצהובים יתארחו אצל היוונים ב-29 ביולי והגומלין יתקיים בבלומפילד ב-5 באוגוסט. אולימפיאקוס הבטיחה מעשית את מקומה בסיבוב המוקדמות השלישי לאחר שהביסה 0:5 את בסה האלבנית במשחק הראשון בין השתיים, אך את מכבי תל אביב, אם וכאשר, היא תארח ללא קהל, זכר לעונש שספגה מאופ"א לאחר התפרעות אוהדיה בשמינית גמר ליגת האלופות מול בורדו אשתקד.

"מכבי תל אביב נמצאת כעת במחצית של שני מפגשים נגד מוגרן", הגיב המועדון הצהוב להגרלה. "במידה ונעפיל אחרי הגומלין, מצפה לנו הגרלה קשה ביותר".

סגנית האלופה, מכבי חיפה, היא היחידה שהייתה מדורגת מבין השלוש והיחידה שגם קיבלה יריבה יחסית נוחה, כשהוגרלה נגד דינמו מינסק הבלארוסית. מינסק הבטיחה מעשית את מקומה בשלב הבא לאחר שניצחה 1:5 את קלאב האסטונית במשחק הראשון ביניהן. קפטן הקבוצה, יניב קטן שכבש את השער הראשון לפני עשר שנים בבלארוס, הגיב על ההגרלה ממחנה האימונים בבולגריה ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "כפי שזה נראה כרגע, הקבוצה ממינסק, שניצחה במשחק הראשון בתוצאה משכנעת את יריבתה האסטונית, תהיה היריבה שלנו. כנראה שמדובר בקבוצה טובה ונעשה את המקסימום כדי לעקוב וללמוד אותה בשבועיים שנותרו עד למשחק הראשון. נתכונן בצורה אופטימלית ונעשה את הכל כדי לחלוף על פני קבוצה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully