וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אפשר לזכות בהרבה אליפויות"

לעיני 13 אלף צופים מיאמי הציגה את הטריו הקטלני שלה. קינג ג'יימס בונה על שושלת: "מבין שעשיתי את ההחלטה הנכונה"

יממה לאחר ההודעה הדרמטית של לברון ג'יימס היכן ישחק בעונה הבאה - מיאמי היט - נערך טקס הצגתו של השחקן. כ-13 אלף צופים ואוהדי מיאמי נלהבים שזכו להיכנס לאירוע ללא תשלום הגיעו לצפות בשלושת הטנורים שאמורים להוביל אותם לאליפות ראשונה מאז 2006, לברון ג'יימס, הרכש הנוסף כריס בוש והאיש שהצליח אולי לשכנע את שניהם בין היתר להגיע לעיר השמש, דווין וויד.

כזכור, שלושת השחקנים שסיימו את חוזיהם בסיומה של העונה שעברה חתמו לשש עונות בקבוצה, ועם זאת התפשרו על חלק משכרם כדי לפנות כסף נוסף כדי לבנות קבוצה שתוכל לשייט בקלות לטבעת.

"זה היה מרגש, זה היה מתוח", התייחס לברון להחלטה שלו לעבור מהקאבס להיט, לאחר אירוע הצגתו וחבריו החדשים לקבוצה במסיבת העיתונאים. "חששתי לעתים, אבל קיבלתי את האתגר להתקדם, זה מרגיש נהדר כעת".לגבי המטרה האמיתית אליה הובא לברון התייחס בסיום ואמר: "זה לא רק אני שחושב ככה, אנחנו מאמינים שאפשר לזכות בהרבה אליפויות".

האוהדים הנלהבים למראה שלושת הכוכבים לבושים כולם במדי הקבוצה צעקו "YES, WE DID", על משקל ה-"YES, WE CAN" (סיסמת הבחירות של ברק אובמה כשהתמודד לנשיאות ארה"ב). לאחר מכן הקהל כבר כיוון לדבר אחד כשצעק קצובות: BEAT L.A.

כזכור, מי שתקף את קינג ג'יימס על ההחלטה שלו לעבור הוא הבעלים של הקבוצה מאוהיו, דן גילברט. אלא שלברון לא התרגש: "באמת שאין לי רצון להגיב ואין לי תגובה לדבריו של דן. כשאדם מדבר מנקודת מבט של אוהד, האיש האמיתי שבו מתגלה ואני מבין זאת", הבליג לברון. "אני מאחל לקליבלנד ולאוהדיה את הטוב ביותר בגלל שאני עדיין אוהב את הקהל שלהם. אני מבין כעת שביצעתי החלטה נכונה, ולשמוע עכשיו את הבעלים לשעבר של המועדון שלי מתבטא כך מוכיח לי שאכן קיבלתי החלטה מוצדקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully