וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במגעים עם החלוץ דניאל וגה

26.6.2010 / 19:44

הירוקים מעוניינים בשחקן גודוי קרוז הארגנטינאית. רוסטוב ולוקומוטיב רוצות את דקל קינן במידה וזה לא יחתום בקאזאן

עדיין ללא שחקן רכש אחד בסגל, סגנית האלופה מכבי חיפה תצא מחר (ראשון) למחנה האימונים באוסטריה. המאמן אלישע לוי קבע את רשימת 21 המוזמנים למחנה, ביניהם 14 שחקני בית. במהלך התקופה בה תשהה הקבוצה באוסטריה, היא תערוך משחקי הכנה מול דינמו בוקרשט, לוקומוטיב מוסקבה ואוסטריה וינה. היום נודע כי מכבי חיפה נמצאת במגעים עם החלוץ הארגנטינאי, דניאל וגה, שחקנה של גודוי קרוז. אם השיחות יבשילו, וגה עשוי להגיע למבחנים בקבוצה. החלוץ בן ה-28 מיעט לשחק בטורניר הקאלוסורה וכבש שער אחד בלבד. בעבר, שיחק בסן מרטין הארגנטינאית וכן בקבוצת אמלק באקוואדור.

הקשר ג'ון קולמה הבהיר כי ייצא למחנה למרות הדברים שאמר אתמול לאלישע לוי. בחיפה אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו השחקן מעוניין להשתחרר מהקבוצה, אך אמרו הערב כי: "קולמה מחזיק בחוזה ואין סיבה שהוא לא יעלה על המטוס. אם נביא שחקן אחר במקומו, הוא יוכל לבקש לעזוב ונשקול את זה". כרגע, ברור שלפי הדברים שאמר אתמול אלישע לוי לשחקן, הסיכויים של הקולומביאני להישאר אינם גבוהים.

התפתחות מעניינת נרשמה הערב בגזרת דקל קינן. מתברר כי שתי קבוצות אחרות מרוסיה מעוניינות לקלוט את השחקן במידה ולא יעבור את המבחנים בקאזאן (שעד מחר הבטיחה תשובה לסוכניו של השחקן, גלעד ורונן קצב). מתברר כי לוקומוטיב מוסקבה ורוסטוב מתאמנות במחנה סמוך באוסטריה ובהתאם להתפתחויות הוא צפוי לערוך מבחנים באחת מהן במידה וישוחרר מקאזאן. גם דינמו מוסקבה מתעניינת בשחקן, אבל היא לא נמצאת באוסטריה.

לגבי עידן ורד, בחיפה ינסו לעשות מאמץ אחרון לסכם איתו כבר מחר לפני היציאה למחנה. בינתיים, ורד עדיין לא קיבל שחרור מבית"ר ירושלים. לוי יבחן במחנה ארבעה שחקנים זרים: הקשר הפורטוגלי/צרפתי אדריאן סילבה, הבלם הגאורגי גוראם קשיה וכן קשר לטבי העונה לשם אנדרס פרפלוטקינס והחלוץ הבולגרי מיכאיל אלכסנדרוב. פיטר מסיללה, שסיים השבוע את השתתפותו במונדיאל עם נבחרת דרום אפריקה, זקוק למנוחה ולא יטול חלק במחנה. גם הקשר אייל גולסה (טירונות) וסאדאת בוקארי (יצא להלווית אביו) לא זומנו.

לעומתם, על הטיסה ניתן יהיה למצוא את הבן השב הביתה, אריק בנאדו, שחזר לקבוצה לעונת פרישה מבית"ר ירושלים. שי מימון, שמבוקש על ידי הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד, צפוי להמריא עם חבריו, כמו גם ג'ון קולמה והחלוץ ולדימיר דבאלישווילי. מקבוצת הנוער שזכתה באליפות הועלו סארי פלאח, שאדי שעבאן וסינטאיהו סלליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully