וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס הביסו את בוסטון, הגמר יוכרע במשחק שביעי

הלייקרס התפוצצו על המגרש והתעללו בבוסטון בדרך לניצחון 67:89 במשחק 6. גמר ה-NBA הולך למשחק שביעי ואחרון

בוסטון הגיעה לסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס בידיעה שניצחון יעניק לה אליפות הרואית ובלתי נשכחת, ויחתום מסע פלייאוף חלומי. קרוב לוודאי ששחקני הלייקרס דמיינו כיצד ערוץ NBA קלאסיק מקרין בעוד כמה שנים את המשחק הזה, בו הסלטיקס חוגגים אליפות 18 במגרשם, ושחקניו של פיל ג'קסון לא רצו לראות את היריבה המושבעת פותחת שמפניות ומספקת לליגה סיום הוליוודי. הגאווה של הלייקרס חברה לכישרון הגדול שיש בקבוצה הזאת, קובי בריאנט וחבריו הפגינו אופי ונחישות, ולוס אנג'לס פירקה את בוסטון בתוצאה 67:89 בדרך לשוויון 3:3. משחק מספר שש נצבע בצהוב-סגול, וסדרת גמר ה-NBA תקבל את הסיומת לה היא ראויה, כששתי הקבוצות הולכות למשחק שביעי ומכריע.

כבר ראינו קבוצות נחלצות מתבוסות בדרך לזכייה באליפות כפי שהלייקרס עשו לבוסטון בגמר 1985, וראינו לא מעט קבוצות שהגיעו למשחק השישי בפיגור 3:2 ויצאו עם טבעת כמו יוסטון של 1994. בקיצור, יש משחק שביעי והוא פתוח לגמרי כשהלחץ האדיר מונח על כתפי שתי הקבוצות. ושוב, חזרנו לאותו מצב: בוסטון תגיע לסטייפלס סנטר בידיעה שניצחון יעניק לה אליפות הרואית ובלתי נשכחת; הלייקרס לא ירצו לראות את היריבה המושבעת פותחת שמפניות בהוליווד, רק שהפעם, בתום המשחק השביעי, גם הם יוכלו לחגוג אליפות. מה שבטוח - בין אם הלייקרס יזכו או הסלטיקס - מתישהו זה יוקרן ב-NBA קלאסיק. אנחנו נראה את ההיסטוריה עיניים בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 04:00 (ערוץ 5 ו-HD).

גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט מול גארד בוסטון סלטיקס ריי אלן. רויטרס
רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. בריאנט/רויטרס

השליטה של הלייקרס הייתה מוחלטת. שחקניו של פיל ג'קסון השתמשו בכל שריר בגופם כדי להבהיר לסלטיקס שהם לא ייצאו מהסטייפלס סנטר עם ניצחון. קובי בריאנט כיכב עם 26 נקודות (9 מ-19 מהשדה), 11 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, כשהוא מנפק עוד משחק אחראי שהופך את חבריו לטובים יותר ממה שהם. והם טובים, כן. לכן התוצאה נראתה כפי שנראתה בסיום. פאו גאסול סיפק 17 נקודות ו-13 ריבאונדים, רון ארטסט הוסיף 15, ולראשונה מאז 2005 יש לנו משחק שביעי בגמר.

ריי אלן, שנותן סדרה מצוינת, היה האיש של בוסטון במשחק עם 19 נקודות (7 מ-14 מהשדה), אבל לירוקים לא היה את העומק והנחישות כדי לעצור את הלייקרס. 5:30 דקות לסיום הרבע הראשון קנדריק פרקינס עלה לריבאונד התקפה, אנדרו ביינום נפל עליו והסנטר של בוסטון נפצע בברכו הימנית והורד לטיפול. פרקינס לא חזר עד לסיום, ובהעדרו הלייקרס הרגישו נוח יותר בצבע, וניצלו זאת עד תום. הלייקרס שלטו 39:52 בריבאונד, הורידו את בוסטון ל-33 אחוז מהשדה (ול-5 מ-23 מהשלוש). סיפורו הגדול של המשחק לא היה פרקינס ופציעתו, אלא התרומה מהספסל. עד הרבע השלישי בוסטון לא קיבלה אף נקודה מהחברים שיושבים מאחורי דוק ריברס, ובסיום הספסל של המארחים ניצח את זה של הירוקים 13:25, אבל המספרים מטעים משום שהקרבה, עמידה טובה בהגנה וסיוע לכוכבים לא נמדדו בסטטיסטיקה. פול פירס קלע 13 (6 מ-14 מהשדה) לבוסטון אבל איבד 5 כדורים. קווין גארנט תרם 12 ו-6 ריבאונדים, רייג'ון רונדו לא ירצה לזכור את המשחק הזה בו תרם 10 נקודת ו-6 אסיסטים, אך לא הצליח לכפות את הקצב שלו ונראה במשך דקות ארוכות מעט אבוד על המגרש. נייט רובינסון הוסיף 6.

מהלך המשחק

בוסטון פתחה עם סל של קווין גארנט והמשיכה ל-10:12 עם נקודות של ריי אלן, אבל אז שש נקודות רצופות של קובי בריאנט העבירו את היתרון למארחים. הידיעה שניצחון יחתום את הסדרה, הפכה את פתיחת המשחק לפיזית מאוד, וגרמה לפציעתו של סנטר בוסטון קנדריק פרקינס. 5:30 דקות בתוך הרבע פרקינס קפץ לריבאונד התקפה יחד עם אנדרו ביינום, שנפל עליו, ופרקינס נפגע בברכו הימנית. פרקינס צלע לעבר הספסל, טופל, ולא חזר לשחק. הסלטיקס התקשו בלעדיו. גאסול נכנס לפעולה, ארטסט ובריאנט הוסיפו נקודות, בשורות הירוקים רק גארנט סיפק נקודות, והלייקרס סיימו את הרבע הראשון ביתרון 18:28.

הרבע השני היה בלתי נשכח. הלייקרס, עם סשה וויאצ'יץ' ולמאר אודום בחמישייה, הידקו את ההגנה ומוטטו את בוסטון. הספסל של בוסטון לא הצילח לקלוע, ריי אלן היה היחיד שתפקד בהתקפת הירוקים, והלייקרס נהנו מיכולת מצוינת של בריאנט וג'ורדן פארמר בדרך ליתרון 25:45 כשעל השעון 5:14 דקות למחצית. רייג'ון רונדו לא הצליח להוציא את בוסטון מהבוץ, פירס סיפק שלשה ולייאפ של אודום שלח את המארחים לנוח עם 31:51 בתום הרבע השני.

בוסטון עלתה לרבע השלישי בידיעה כי זה עכשיו או לעולם לא. ובכן, זה היה לעולם לא. הגנה אדירה של הלייקרס הורידה את אחוזי הקליעה של בוסטון, הספסל של בוסטון לא קלע אף נקודה, אודוםדווקא כן קלע כמה נקודות, וכשהקהל צעק לבריאנט "MVP, MVP", הממבה השחורה סיפק לו כמה רגעי נחת. "אתם עוצרים אותם, אבל לא מנצלים את זה בצד השני", אמר מאמן בוסטון דוק ריברס לשחקניו במהלך פסק הזמן, ולמרות נקודות של פירס, גארנט ואלן, זה היה מעט מדי ומאחור מדי לבוסטון, שלא קיבלה עזרה מהמחליפים, והרבע השלישי הסתיים ביתרון 51:76 ללייקרס.

"ההגנה שלנו מעיפה כדורים בריבאונד והשחקנים שלנו לוקחים אותם", הסביר פיל ג'קסון את השליטה של קבוצתו בהפסקה שבין הרבע השלישי לרביעי, ואכן, הלייקרס שלטו בכל אספקס במשחק. ההפרש תפח ל-25 נקודות, כשבריאנט, בעוד משחק גדול, מנווט את חבריו. 3:21 דקות לסיום בריאנט ירד לספסל וקיבל סטנדינג אוביישן. זה נגמר בניצחון 67:89, ניצחון גדול ששולח את הסדרה למשחק שביעי, בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 04:00 (ערוץ 5 ו-HD).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully