וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לא מתלהב מהמועמדים לנשיאות"

ברצלונה תבחר בקרוב נשיא חדש למועדון, כנראה רוסל במקום לאפורטה, אלא שנשיא הכבוד לא ממש שש מהחילוף הקרב ובא

מועדון הפאר מברצלונה ערוך ומוכן לקראת הבחירות לנשיאות המועדון. ארבעה מועמדים מתמודדים על הכס המכובד ועל הזכות הגדולה להחליף את ז'ואן לאפורטה, שחולל שינוי דרמטי במועדון הקטלאני. לאפורטה יסיים את הקדנציה שלו ב-30 ביוני.

נשיא הכבוד של בארסה, ההולנדי יוהאן קרויף, שוב שכח לנצור את פיו, והוא לא ממש מתרשם מארבעת המועמדים. "ניסיתי להיות נחמד אליהם, אבל לא התלהבתי מהם", אמר קרויף. "לא ראיתי שהם הצליחו לנתח נכונה את המצב של המועדון".

המועמד שנראה כרגע כבעל הסיכויים הטובים ביותר לזכות הוא סנדרו רוסל, שגם זוכה לתמיכה רבה מאוהדי הקבוצה. רוסל, שעובד שנים בתוך המערכת והיה אחראי בין היתר על הבאתם של דקו ורונאלדיניו לקבוצה בעבר, הבטיח לא מכבר להביא מספר שחקנים בכירים לקבוצה, אם ייבחר כמובן. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי לא אמורים שלושת המועמדים האחרים, חואמה פרר, מארק אינחלה ואגוסטי בנדיטו, לערער את מעמדו של רוסל.

אחרי שבע שנים בתפקיד יעזוב לאפורטה את התפקיד, לאחר שהביא את בארסה בעונת 2008/9 לשיא עם זכייה בשישה תארים. רוסל, שהיה בעבר חברו הטוב והאיש שהלך עם לאפורטה, הפך ברבות הימים לאופוזיציונר של הנשיא הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully