וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה שנדאל רוצה להתפנות למונדיאל

המדורג 1 בעולם הודח ברבע גמר טורניר קווינס אחרי הפסד 7:6, 6:4 לפליסיאנו לופז. מארי בחוץ, ארליך בחצי גמר הזוגות

הפתעה גדולה נרשמה היום (שישי) בטורניר הדשא בקווינס שבאנגליה (על סך פרסים של 713,950 יורו), כשהמדורג 1 בעולם רפאל נדאל הודח כבר ברבע הגמר. נדאל, שחזר למקום הראשון אחרי זכייתו ברולאן גארוס, הפסיד בדרבי ספרדי לפליסיאנו לופז (31 בעולם) 7:6, 6:4. לופז ניצח בשובר השוויון של המערכה הראשונה 5:7, והמשיך לשלוט גם במערכה השניה. אחרי עונת החימר הגדולה שלו, זה היה ההפסד הראשון של נדאל מאז שהפסיד לרודיק בטורניר מיאמי ב-2 לאפריל. מאז נדאל רשם 24 ניצחונות רצופים. הניצחון של לופז על נדאל היה הראשון של טניסאי ספרדי מול השור ממאיורקה, מאז שחואן קרלוס פררו ניצח אותו לפני שנתיים.

גם אנדי מארי המקומי, האלוף מהשנה שעברה שדורג שלישי בטורניר, סיים את דרכו, ועוד בשמינית הגמר, אחרי שהפסיד למארדי פיש האמריקאי 6:4, 1:6, 6:7. במשחק שהיה צמוד ביותר, האמריקאי המדורג 90 בעולם ניצח 2:7. המשחק הזה הסתיים למעשה לאחר יומיים, כשמארי חזר אתמול מפיגור של 3:0 במערכה השלישית, וכשהצליח להשוות ל-3:3, פיש ביקש להפסיק לשחק בגלל החושך באצטדיון. המשחק חודש, והפעם המומנטום היה שייך לאמריקאי. קצת אחרי שפיש עבר את מארי, הוא התייצב למשחק רבע הגמר נגד מיכאל לודרה הצרפתי (47 בעולם), וניצח בו 4:6, 4:6 בדרך למפגש מול פליסיאנו לופז בחצי הגמר.

יוני ארליך ונובאק דג'וקוביץ' עלו לחצי גמר טורניר הזוגות, אחרי שגברו בקרב דרמטי על ווסלי מודי הדרום אפריקאי ודיק נורמן הבלגי (2 בטורניר) 6:4, 6:7, 3:10. הצמד הישראלי-סרבי כבר היה בפיגור 6:4, 5:4, אבל ניצח בסופו של דבר 6:8 בשובר השוויון של המערכה השניה ושלט במערכה השלישית, שהייתה כולה שובר שוויון. השניים ימתינו בחצי הגמר למנצחים במפגש בין ג'וליאן בנטו ומיכאל לודרה הצרפתים (8 בטורניר) לאנדריי גולובב הקזחי ודניס איסטומין האוזבקי.

* בטורניר המקביל בהאלה שבגרמניה (סך פרסים של 750 אלף דולר), עלה רוג'ר פדרר לחצי הגמר אחרי ניצחון 5:7, 3:6 על פיליפ קולשרייבר המקומי בתוך שעה ושמונה דקות בלבד. גם בשלב הבא יחכה לו טניסאי גרמני, בדמותו של פיליפ פצשנר, שניצח את הסלובקי לוקאס לאקו 4:6, 3:6. בחצי הגמר השני ייפגשו לייטון יואיט, שניצחה 6:7, 1:6 את אנדארס בק, ובנג'מין בקר, שגבר 6:7, 0:6 על מישה זברב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully