וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב ממתינים לדה סילבה

הבלם לא השיב אם הוא מעוניין להישאר או לעבור לליל. האדומים בודקים אפשרות לצרף את טועמה, שעשוי להגיע במקום דה רידר

הפועל תל אביב החלה בתוכניות לעונה הבאה ומתחילה לחשוב על מוקדמות ליגת האלופות. היום (חמישי) הוחלט כי הקבוצה תחזור לאימוני ריצה כבר ב-13 ליוני, כשיומיים לאחר מכן תשוב הקבוצה לאימונים רגילים ולמעשה תפתח באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה.

בינתיים הוחלט כי האדומים ישהו במחנה אימונים באוסטריה למשך כ-11 ימים, שם אמורה הקבוצה להתגבש לקראת העונה האירופית, כשעד אז מקווים כי שחקני הרכש החדשים שאמורים להצטרף לקבוצה אכן יהיו שם על מנת למקסם את המחנה.

בינתיים בסוגית הרכש קיימת התפתחות חדשה כאשר בהפועל כבר בדקו את האפשרות להחזיר את סלים טועמה, כשכנראה דניאל דה רידר יהיה זה שיפנה את מקומו. כדי שהמהלך הזה אכן יקרה, הפועל תצטרך להגיע להסדר עם השחקן לגבי כספים שהיא חייבת לו מעונות קודמות. כמו כן, תידרש הקבוצה להגיע להסדר עם לאריסה, קבוצתו של הקשר, כשסכום הרכישה עשוי להגיע ל-400 אלף דולר, סכום שהפועל אולי תרצה להוציא.

בהפועל תל אביב מנסים להגיע להחלטה לגבי דגלאס דה סילבה, שעדיין לא מסר תשובה ברורה להנהלת הקבוצה האם הוא ממשיך בעונה הבאה או עובר לליגה הצרפתית, שם הוא צפוי להרוויח כמיליון דולר בליל. אותם הדברים גם נכונים לגבי גילי ורמוט, אך הקשר אמור להיפגש מחר עם הנהלה האדומה ולהודיע להם ככל הנראה על הישארותו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully