וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ' פרש מנבחרת ישראל

17.5.2010 / 20:15

השוער, שלא קיבל שחרור מהאימון בשלישי, החליט לסיים את חלקו במדים הלאומיים: "בשל מצבי הרפואי החלטתי לפרוש"

השוער ניר דוידוביץ' הודיע הערב על פרישה מנבחרת ישראל. שוער חיפה שניצב בשער הנבחרת 51 פעמים הודיע על כך לראשי ההתאחדות לכדורגל על פרישתו מנבחרת ישראל. כזכור, השוער נדרש להתייצב לאימון הנבחרת מחר, בעוד שחיפה המליצה לשחררו בגלל פציעה בברך. בנבחרת הסבירו כי לא ויתרו לשוער למרות ההמלצה של חיפה לשחררו, ובעקבות כך השוער סיפר למקורביו כי הוא מאיים לנקוט בסנקציות ואף שוקל לפרוש מהנבחרת, החלטה שהתקבלה במהלך שעות היום.

יש לציין כי בנבחרת הבהירו שדוידוביץ' יצטרך להגיע לאימון מחר ולבקש אישור מפרננדז להשתחרר, אך דוידוביץ', בהתייעצות עם מקורביו, שקל שלא להגיע לאימון כדי לבקש מהמאמן להיעדר מול צ'ילה ואורוגוואי, אלא להודיע עוד קודם לכן על הפרישה. השוער יצא מתוך נקודת הנחה שלא ישוחרר מצמד המשחקים ולכן נקט בסנקציות. מוקדם יותר אישרו בחיפה כי השוער אכן סובל מכאבים בברך ולא מסוגל להתאמן. גורם בנבחרת אמר בעניין: "אנו לא חייבים לאשר בקשה של אף אחד. כל בקשה נשקלת לגופה".

"החלטתי לאחר תקופה ארוכה מאוד לפרוש מהנבחרת בעצה אחת עם קרוביי ובני משפחתי", אמר השוער. "הגיע הזמן, גם בשל מצבי הרפואי, להגיד תודה לכולם ולפרוש מהמדים הלאומיים. במשך 12 שנים הייתי גאה לשחק בנבחרת ומעתה אהיה אוהד מושבע שלה. בהזדמנות זו אני מודה לכל האנשים הסובבים את הנבחרת בהיותי שחקן הנבחרת, מאמנים, צוותים מקצועיים, מאמני שוערים ובעלי תפקידים אחרים. אני מודה לכולם, זאת הייתה חוויה אדירה ומאחל לנבחרת הצלחה רבה בעתיד".

דוידוביץ' ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל בניצחון 0:4 על טורקיה במשחק ידידות ב-18 בפברואר 1998. אצל שלמה שרף, ריצ'רד מולר נילסן ואברהם גרנט נחשב דוידוביץ' לשוער הבכיר של הנבחרת כאשר לא היה פצוע, אך אצל דרור קשטן היה זה דודו אוואט שקיבל עדיפות כששוערה של מכבי חיפה הפך לשחקן ספסל. בסך הכל רשם דוידוביץ' כאמור 51 הופעות ב-12 שנותיו במדים הלאומיים.

כיאל יבקש לעזוב את מכבי חיפה

בירם כיאל יבקש בקרוב לעזוב את מכבי חיפה, זאת באמצעות סוכנו דודו דהאן שמנסה לסדר לו קבוצה בבלגיה. ככל הידוע, לאחרונה הוגשו לכיאל מספר הצעות מקבוצות בליגה הבלגית, ביניהן סטנדרד ליאז' וברוז' ומקבוצה נוספת באנגליה, אך קבוצות נוספות מבלגיה מעוניינות בשחקן. לכיאל יש חוזה לעונה הבאה והפגישה תתקיים לצורך קבלת אישור לניהול משא ומתן על כרטיסו. אם חיפה תיתן אור ירוק למהלך, דהאן יוכל להגיש הצעה רשמית למועדון.

בחיפה היו מעדיפים שכיאל יישאר במועדון, אך כבר עתה ברור שהצעה מפתה תוכל למנוע זאת. במהלך חודש ינואר הציע דהאן לחיפה שחרור תמורת מליון יורו לקבוצה בלגית, אך זו סירבה בטענה שהיא מתחרה על תואר האליפות. סקאוט של מארסיי נמצא אף הוא בקשר עם השחקן וסוכנו.

בחיפה עדיין מנסים לעכל את אובדן האליפות ואיש מאנשי הקבוצה לא שוחח עד כה עם השחקנים בנוגע לתכניות לעונה הבאה. "אנחנו עדיין צריכים זמן לעכל", אמר שחקן בקבוצה הבוקר. "יש אווירה קשה במועדון, אבל אני בטוח שנצא מזה ובעונה הבאה ניאבק שוב על האליפות". חיפה אמורה לחזור להתאמן ב-9 ביוני וב-24 לחודש לצאת למחנה אימונים באוסטריה, אך ייתכן שהחזרה לאימונים בארץ תידחה מעט בגלל ההשתתפות המאוחרת בליגה האירופית. חיפה תוגרל לסיבוב השלישי (לפני אחרון) לקראת שלב הבתים והמשחק הראשון שלה ייערך ב-29 ביולי (הגומלין כעבור שבוע).

כפי שפורסם אתמול, בעקבות אובדן האליפות התכניות לעונה הבאה השתנו (חיפה תכניס פחות מהליגה האירופית ואין כוונה לבצע השקעה חריגה בסגל). דקל קינן וברק יצחקי מעדיפים לצאת לאירופה על פני הצעה לחוזה ארוך טווח מחיפה. קינן לא ייצא בכל מחיר, אלא רק אם תימצא עבורו קבוצה אטרקטיבית עם הצעה כספית נוחה. לשחקן הובהר כי הצעה מבלגיה תדרוש ממנו לשלם הוצאות שונות (רכב, שכירות), וכי עדיף לו להישאר בחיפה. אם קינן יעזוב, חיפה תנסה ללכת על ביוואן פרנסמן או אבי סטרול, במידה שלא יסגור במכבי או הפועל תל אביב.

עדכון ראשון: 12:35
עדכון אחרון: 20:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully