וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "אנחנו חייבים הרבה נקודות לריאל מדריד"

קפטן ברצלונה סבור כי ליריבה חלק באליפות של קבוצתו: "הם חייבו אותנו לעשות עונה טובה". גווארדיולה: "השחקנים ייחודיים"

אימג'בנק GettyImages

צפו במהומות של אוהדי ברצלונה בליל הזכיה באליפות
וידאו: רוירס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, חגג עם שחקניו את התואר ה-20 בתולדות המועדון בליגה הספרדית, והצהיר כי שחקניו ראויים למעמד אליו הגיעו אחרי הניצחון 0:4 על ויאדוליד ביום ראשון בערב. "זה הגיע לנו, זה היה קרב האליפות החם ביותר בתולדות הליגה הספרדית וברצלונה זכתה בסופו של דבר. השחקנים והמאמנים עשו את מה שהיו צריכים לעשות, היום היינו תלויים בעצמנו כמו שהיה צריך לקרות, ולא התעניינו במה שקרה במקומות אחרים. המשחק התנהל באווירה מצויינת ואני ניסיתי להסתיר את רגשותיי ביציע הכבוד, כי נשיא ויאדוליד שישב לידי ראה איך קבוצתו יורדת לליגה השניה".

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות. GettyImages
בעונה כזאת, באמת שמגיע להם לחגוג/GettyImages

לאפורטה ניצל את המצב כדי לשבח גם את עצמו ופועלו ואמר: "הענקתי למועדון הזה את השנים הטובות ביותר בהיסטוריה שלו. הגעתי לברצלונה במטרה להפוך את האוהדים לשמחים, וכעת אני נרגש מכך שהמאמצים נשאו פרי. מה שקרה כאן זה תוצאה של מודל של הקבוצה הטובה בעולם, וכעת אנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך".

המאמן פפ גווארדיולה אמנם לא השלים עונה עם שישה תארים כמו אשתקד, אבל יכול לזקוף לזכותו הישג גדול. תחתיו, בארסה רשמה שיא של 99 נקודות, זכייה בסופר קאפ האירופי והספרדי ולראשונה בתולדותיה זכתה גם באליפות העולם לקבוצות. בגיל 39 גווארדיולה יכול להיות בקריירה שלו כמאמן ובכדורגל שקבוצתו מציגה. "אני מודה לאוהדים", אמר גווארדיולה, "אתם האוהדים הייתם נפלאים ואנחנו חייבים לכם - היינו צריכים להיות במדריד בשבוע הבא, ואנחנו חייבים לכם על זה". גווארדיולה גם הודה לשחקניו על העונה שהשיגו: "אלה שחקנים ייחודיים, אני גם מודה ללאפורטה על שבע השנים בהן שימש נשיא".

קפטן ברצלונה, קרלס פויול נתן את הקרדיט לאליפות הנהדרת של קבוצתו דווקא למקום שמרבית האוהדים לא היו מצפים לו: "האמת היא שאנחנו חייבים הרבה נקודות לריאל מדריד", אמר פויול. "הם חייבו אותנו לעשות עונה טובה, ועשו לנו חיים קשים". על הזכייה בתואר אמר הקפטן: "נלחמנו והצלחנו. כיף לחגוג פה עם האוהדים שלנו. עברנו זמנים קשים והם עזרו לנו להתגבר עליהם, אז האליפות מוקדשת להם".

ובינתיים בלמה המצטיין של בארסה, גבי מיליטו, חידש את החוזה שלו בקבוצה לעונה נוספת. החוזה של הארגנטינאי אמור היה להסתיים ביוני 2011, אבל בהחלטה משותפת של הצדדים הוחלט כי הוא ימשיך שנה נוספת. האופציה להארכת שנה נותרת.

מאמן ויאדוליד, חאבייר קלמנטה, שקבוצתו ירדה ליגה במחזור האחרון של העונה, היה מאוכזב מאוד בסיום: "ברגע שבארסה עולה ל-0:1 היא הורגת אותך, הם לוחצים, מבקיעים את השני והשלישי, היה לנו קשה להחזיק בכדור".

עדכון אחרון: 17/5 18:10

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully