וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "אנחנו לא מזדקנים, אלא צוברים ניסיון"

חלוצה של צ'לסי בטוח שהסגל של הקבוצה יכול להצעיד את הקבוצה להישגים, ומזמין את טורס: "הוא יתקבל אצלנו בברכה"

בצ'לסי שמים את חגיגות האליפות בצד ועוברים לחשוב גם על העונה הבאה. דידייה דרוגבה החליט שמי שיוסיף לבלוז את המחץ בעונה הבאה ובהחלט יכול לעזור לו ולקבוצתו הוא פרננדו טורס.

למרות שדרוגבה וניקולא אנלקה כבשו יחדיו לא פחות מ-51 שערים בכל המסגרות, החלוץ מחוף השנהב מדבר על תקווה לראות פנים חדשות בסטאמפורד ברידג' בעונה הבאה. "שמעתי את הדיבורים על טורס שאולי יגיע, והוא מוזמן כמובן", אמר החלוץ.

"בכל פעם שמגיע לכאן שחקן חדש, זה הופך את המועדון לגדול יותר ומוסיף לנו עוצמה אדירה", הוסיף דרוגבה. "אם יש סיכוי שהוא יגיע, הוא יתקבל בברכה מכיוון שכל עזרה רצויה כאן". על פי הדיווחים, קרלו אנצ'לוטי אמור לקבל את הכסף הדרוש כדי להביא את חלוצה של ליברפול, כאשר גם סכומים התעופפו לאוויר ודובר על העברה בסדר גודל של 70 מיליון ליש"ט.

בעוד ג'ון טרי משוכנע שיש לחזק את הסגל כדי להצליח בליגת האלופות ואולי לזכות בתואר, דרוגבה משוכנע שכיוון המחשבה בצ'לסי צריך להיות אחר לגמרי: "אני חושב שאנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות כל כך שאנחנו לפעמים שוכחים לשחק ושמים על עצמינו הרבה לחץ. העונה הבאה הולכת להיות עונה מרגשת".

על הדיבורים על כך שהסגל של צ'לסי זקן, הוסיף דרוגבה: "יש עוד כמה עונות שנותרו לקבוצה הזו. הקבוצה לא מזדקנת, אלא צוברת ניסיון. כשאתה רואה את אינטר אתה חושב שזו קבוצה עם שחקנים בני 36, והם בגמר ליגת האלופות. זה לגמרי לא משפיע על הקבוצה, אלא זה עניין של הביטחון והידע שאתה יכול לשחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully