וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "עדיף שלא נדבר, אלא ננצח"

6.5.2010 / 11:32

בלם מכבי חיפה דרוך לקראת בית"ר ירושלים. רפאלוב תורגל בהרכב, גולסה צפוי שוב לעלות מהספסל. גדיר ערך אימון חלקי

"המשחק מול בית"ר ירושלים הוא מסוג המשחקים שאין יותר מדי מה לומר עליהם, כולם מודעים לחשיבות שלו. אנחנו צריכים את הקהל מאחורינו. עדיף שלא נדבר, אלא שנבוא וננצח", כך אמר אמש (רביעי) הבלם דקל קינן לקראת המשחק בקרית אליעזר מול הקבוצה מהבירה.

קינן אמר את הדברים במסגרת אירוע השקת ספרו החדש של עובד המועדון, הסופר רועי שני, "50 רגעי מונדיאל", בו התבטא גם בנוגע לעתידו של יניב קטן, שפרש מהנבחרת. "צריכים לכבד את ההחלטה שלו", אמר הבלם. בחיפה מגבים את ההחלטה של קטן, שהודיע אתמול על פרישה מהנבחרת. אחד השחקנים אמר בציניות: "לפחות עכשיו הוא יצטרך להתמודד פחות עם פחד הטיסה שלו".

ליאור רפאלוב תורגל גם היום בהרכב לקראת המשחק, כשאייל גולסה צפוי לעלות מהספסל. נראה כי לוי יחליט שלא לשנות את ההרכב שפתח מול מכבי תל אביב, וזה אומר שעלי עוסמאן, גוסטבו בוקולי ושלומי ארבייטמן אמורים לפתוח. שחקן בקבוצה התייחס דווקא ליריבה לכתר לקראת משחק הדרבי כשאמר: "בשביל מכבי, לקחת אליפות מהפועל זה כמו לחגוג אליפות, אני בטוח שהם ייתנו הכל במגרש כדי לנצח".

ראובן עטר (מכבי נתניה) ומרקו בלבול (בני סכנין) מעוניינים לצרף בעונה הבאה את הקשר ישראל זגורי, שלא זוכה להרבה דקות משחק העונה. אתמול נערכה שיחה בעניין במטרה לברר האם הוא ממשיך במכבי חיפה, אך שם מבקשים לחכות להחלטה של אלישע לוי בעניין. גם הפועל פתח תקוה מעוניינת בשחקן ואלי מחפוד שוחח לאחרונה עם נציגיו.

החלוץ מוחמד גדיר לא נטל חלק באימון היום בגלל כאבי גב עימם עלה לשחק מול מכבי תל אביב, וערך אימון קל בצדי המגרש. מחר ייוודע האם השחקן ייכלל בסגל הקבוצה משחק או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully