וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "רומא איבדה את הראש, גם טוטי"

מאמן אינטר סיפר מה הביא את הזכייה בגביע לנראזורי, והוסיף: "האוהדים שלנו צריכים לנוח". טוטי הסביר שנקם בבאלוטלי

שלא תתבלבלו, למרות התואר הראשון העונה של אינטר והחלומות על טרבל, מאמן הנראזורי, ז'וזה מוריניו, עדיין רומז שיש סיכויים טובים שלא נראה אותו ממשיך בעונה הבאה. אינטר חגגה אתמול (רביעי) את הזכייה בגביע האיטלקי אחרי ששער אחד של דייגו מיליטו בדקה ה-40 הספיק כדי לפרק את רומא, שהמשיכה עם משחק פרוע, איבדה את פרנצ'סקו טוטי בכרטיס אדום ועשויה לאבד ממש בקרוב את האפשרות לזכות באליפות.

"זה היה קשה מהרגע הראשון, כשאיבדנו שחקן במה שהיה סימן רע מבחינתנו", אמר מוריניו , שנאלץ להסתדר ללא ווסלי סניידר אחרי שתי דקות בלבד בעקבות פציעה של ההולנדי. "במשך 90 דקות זה היה משחק אגרסיבי, אינטניסיבי ולא ממש יפה, אבל יש הרבה משחקים שבהם אינטר צריכה לשחק כך. מרגע שהבקענו המשכנו לשלוט במשחק. פספסנו כמה הזדמנויות, כשגם ז'וליו סזאר היה נהדר והשאיר אותנו ביתרון".

כאמור, טוטי ראה את הכרטיס האדום בדקות האחרונות אחרי שתיקל בחריפות את מריו באלוטלי, כשמהומות פרצו גם בסיום המשחק בעקבות התלהטויות היצרים והמשחק הקשוח מצידה של רומא. "רומא איבדה את הראש כשהיא הבינה שהיא מאבדת את הסיכוי לחזור למשחק, ובמיוחד טוטי איבד את הראש בסוף. בשלב הזה, המשחק היה גמור".

על האפשרות שאינטר תזכה בטרבל היסטורי, אמר המאמן: "שלא כמו אחרי הניצחון על ברצלונה, אני לא אבקש מהאוהדים להמתין בשדה התעופה. האנשים האלה צריכים מנוחה. עכשיו יש לנו שלושה משחקים ויש לנו אפשרות לזכות בשני תארים נוספים. ראינו היום שהקבוצה לוחצת בסיום ונותנת את הכל. נמשיך להילחם עד הדקה האחרונה למען החלומות שלנו".

על עתידו הלא ברור, הוא הוסיף: "אני יכול להגיד שזכיתי בכל התארים בפורטוגל, באנגליה ובאיטליה. זה לא רע. אינטר עשתה שינוי מדהים קדימה. המאמנים והשחקנים יכולים להתחלף, אבל המועדון עשה צעד נהדר. אם יש סיכוי שאשאר? כן, ברור".

דה רוסי: "זה היה אמור להיות הפרס הראשון על עונה חיובית שלנו"

ובינתיים בצד המפסיד מנסים להתאושש מהפסד התואר הראשון, שמתרחש דווקא באולימפיקו. הקשר דניאלה דה רוסי מאמין שטוטי, חברו לקבוצה, יזכה להרבה תשומת לב מהתקשורת אחרי שהורחק. "זה חבל שלא הצלחנו לנצח", אמר. "ניסינו לעשות את המקסימום, אבל הכל הלך הפוך. אני מאוכזב מכיוון שהיו לנו אלף סיבות לנצח, וזה היה אמור להיות הפרס הראשון על עונה חיובית. אני מאמין שטוטי יותקף כעת בתקשורת על מה שהוא עשה".

טוטי, שפגע בגסות בבאלוטלי, הסביר שההתפרצות שלו על החלוץ בן ה-19 נבעה מתקרית ביניהם בסן סירו בשנה שעברה במשחק בין שתי הקבוצות. "בעטתי בו בגלל מה שהוא אמר על הדשא בשנה שעברה ומה שהוא עשה אז בסן סירו", אמר הקפטן. כזכור, בשנה שעברה, במהלך ה-3:3 בין השתיים, באלוטלי הגיע לאוהדים של אינטר וסימן להם להיות בשקט אחרי שהבקיע שער.

ג'ון ארנה ריסה משוכנע שכשהשופט לא שרק לפנדל על ז'רמי מנז אחרי שהיה ספק אם הוכשל על ידי כריסטיאן קיבו, חל מהפך אצל הג'ילארוסי, שאיבדו את האמונה והבינו שהמשחק ברח להם. "אנחנו מאוד מאוכזבים מכיוון שמאוד רצינו לזכות בגביע", אמר הנורבגי. "היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע, ונהיינו מבולבלים אחרי שהחמצנו, ובמיוחד אחרי העבירה על מנז. מהרגע שטוטי הפך להיות עצבני ויצא, איבדנו את המשחק. עכשיו אנחנו חייבים להתרכז בליגה ולזכות באליפות, אפילו אם זה יהיה קשה לעקוף את אינטר כשנותרו שני משחקים לסיום".

לאחר המשחק, אוהדי רומא התקוטטו עם המשטרה מחוץ לאולימפיקו. באיטליה מדווחים שאוהדים הדליקו אבוקות מסביב לאיצטדיון וגרמו להפרות סדר. שוטרים פיזרו גז מדמיע כדי לפזר את ההמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully