וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה את מכבי אחי נצרת 1:3

הקבוצה של ירון הוכנבוים יצאה מנצחת מקרב ההישרדות הלוהט מול אחי נצרת, בזכות שערים של אוקוצ'ה, סימנטוב ורועי דיין

הפלייאוף התחתון שובר מדי שבוע שיאי מתח וכל תוצאה גורמת לשינוי מקומות במקומות האחרונים. הפועל עכו יצאה מנצחת מקרב ההישרדות הלוהט עם 0:2 מול מכבי אחי נצרת, אבל בצפיפות הבלתי נסבלת של התחתית, שום דבר עדיין לא סגור והשתיים ימשיכו להיאבק על מקומן בליגה הבכירה בשני המחזורים האחרונים.

עכו הגיעה למשחק לאחר התבוסה 4:0 ברעננה והייתה נחושה. מנגד, אחי נצרת קיבלה הרבה מחמאות על ההתאוששות המופלאה שלה בפלייאוף, אבל ללא תומר חמד ולמרות נוכחות מסיבית של הקהל באצטדיון בנצרת עילית, הקבוצה של ג'ון גרגורי קרסה ברגע האמת.

האיש של עכו היה איברהים עבדול ראזאק. הקשר הגנאי הנהדר היה דומיננטי במרכז השדה והציג לראווה את ראיית המשחק הנפלאה שלו. 10 שניות בתוך המחצית השניה שלח ראזאק כדור ארוך שהפך לשער השני של שחר סימנטוב ובעצם סגר את המשחק. ראזאק בישל גם את השער השלישי, אותו כבש רועי דיין בדקה ה-67, במסירת עומק חכמה. עוד קודם, בדקה ה-25, אוקוצ'ה העלה את עכו ליתרון 0:1.

הניצחון העלה את עכו למקום ה-12, אך היא רחוקה נקודה אחת מהפועל רמת גן, במקום המוביל למבחנים, ושלוש נקודות ממכבי אחי נצרת שמתחת לקו האדום. בשבוע הבא, עכו יוצאת למפגש עם רמת גן ונצרת מתארחת אצל רעננה האחרונה. מישהו מוכן להמר איך זה ייגמר?

מהלך המשחק

דקה 14: סימנטוב הפציץ מ-35 מטרים ומצא את מאייבי עירני.

דקה 25: גול! סימנטוב חטף כדור מהגנת נצרת והגביה לאוקוצ'ה, שהמשיך מהאוויר פנימה. 0:1 להפועל עכו.

דקה 27: יונס הכניס כדור עומק ללוזון, שהתגבר על הגנת עכו, אך בעט החוצה ממצב נוח.

דקה 46: גול! עכו פתחה הצורה מדהימה את המחצית השניה עם שער תוך 10 שניות. עבדול ראזאק שלח כדור ארוך לסימנטוב שהסתנן לרחבה ושלח פנימה. 0:2

דקה 67: גול! עבדול ראזאק שבר את מלכודת הנבדל עם מסירה לדיין המחליף, שגלגל פנימה מול מאייבי. 0:3

דקה 87: גול! גיא דיין הפציץ בעיטה חופשית מ-35 מטרים, גורש אפילו לא זז. נצרת מצמקת ל-3:1.

דקה 88: רועי דיין נגח כדור קשתי מעל מאייבי, אך פגש רק את הקורה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רון בן נחום, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין (ליאור ראובן, 73), ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב (נפצע - אבי אלפסי, 53), איברהים עבדול ראזאק, אושרי גיטא (רועי דיין, 62), אבודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, מור דהאן (נאור פסר, 36), אנדרסון ווסט, מארק גורמן, רמי דואני, מאג'ד יונס, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל (אנס דאבור, 50), גיא דיין, יניב לוזון, איב ג'ידה (אחמד עאבד, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully