וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אני בכושר הכי טוב בחיים שלי"

גם כוכב ברצלונה מודע ליכולתו המופלאה: "לא יכול לבקש יותר מזה". סטויצ'קוב: "צריך מכונת ירייה בשביל לעצור את מסי"

ספרד עדיין תחת הרושם של ניצחונה של ברצלונה בקלאסיקו, ועם כל הכבוד ליכולת המדהימה של לאונל מסי, במדינה יודעים להעריך את כוכב הנבחרת המקומית והאיש המרכזי בקבוצה של גווארדיולה, הלא הוא צ'אבי. גם מגן ריאל אלברו ארבלואה הודה בסיום המשחק ש"המפתח למשחק היה העובדה שנתנו לצ'אבי חמש שניות חופש, ובשתי מסירות הוא גמר את המשחק".

ואכן, הקשר מודה שהוא בכושר נהדר, אך נותר צנוע. "כמו שתמיד אמרתי, אני צריך שיתוף פעולה עם השחקנים שסביבי", אמר צ'אבי, "בלי שהם יפתחו לי ויעשו תנועה ויתחמקו מהמגנים שלהם, אני לא אוכל למצוא אותם".

בספרד מקווים עכשיו שצ'אבי ימשיך בכושר הנהדר הזה גם בדרום אפריקה, כשהמאמן דל בוסקה ממשיך לבנות על הסגל שזהכ ביורו 2008, וכמובן עם השחקן המצטיין של הטורניר, צ'אבי. "אני לא יכול לבקש יותר מזה", אמר הכוכב, "אני בכושר הכי טוב בחיים שלי, אבל זה בגלל שיש סביבי את החברים. התארים העניקו לנו הרבה ביטחון. הניצחונות והזכיות משנים את החיים ומעניקים לנו ביטחון ואמונה".

בינתיים יש גם מי שממשיך להחמיא ללאונל מסי, וזה כוכב בארסה לשעבר חריסטו סטויצ'קוב. "פעם אמרו שאפשר לעצור אותי רק עם טיל", אמר החלוץ הבולגרי בדימוס, "אבל כדי לעצור את מסי צריך מכונת ירייה". סטויצ'קוב אף תיאר את הקלאסיקו בדרכו הציורית: "חלק בעטו כמו חמורים, אחרים שיחקו כדורגל. כסף לא משחק כדורגל. מאות מיליוני יורו לא היו שווים אפילו גול אחד".

השביתה תעצור את בארסה?

האם שביתת השחקנים תפגע בעונה הנפלאה של ברצלונה? הבלאוגרנה דוהרת בדרכה הבטוחה לאליפות נוספת, אבל נדמה שנמצא הגורם היחיד שיכול לעצור אותה: שביתת שחקנים. לאחר שבליגות הנמוכות לא שולמו משכורות לשחקנים רבים, ארגון השחקנים מאיים להשבית את הליגות הבכירות בספרד לסוף השבוע שבין ה-17 ל-19 באפריל. אם אכן זה יקרה, יהיה קשה להשלים את שבעת המחזורים שנותרו על לסוף העונה.

דובר הליגה, חוזה מריה סנטמריה, טוען כי "המצב שנוצר בעייתי, זה עדין ומורכב. אין תאריכים לשבץ משחקים עד סוף העונה". הסיבה לכך היא המועד המוקדם שבו כל הליגות חייבות להסתיים בגלל המונדיאל, שנפתח בתחילת יוני. למרות הלחצים, ארגון השחקנים ממשיך באיומיו, בעיקר לנוכח צילומים שפורסמו של שחקנים מהליגות הנמוכות שוטפים מכוניות לאחר שתשע קבוצות קרובות לקריסה כלכלית.

ולדאנו: "בקאמפ נואו שיחקנו טוב יותר"

יומיים אחרי הפיאסקו בסנטיאגו ברנבאו וההפסד 2:0 ליריבה הגדולה והשנואה ברצלונה, התראיין המנהל הטכני של ריאל מדריד חורחה ולדאנו ל"אס" והתייחס לכל הסוגיות הבוערות. בראש ובראשונה, החליט ולדאנו להודיע לאוהדים שהעונה לא הסתיימה ושהקבוצה תתן את כל שביכולתה על מנת כן לזכות באליפות, שנראית כעת רחוקה מתמיד, ולדאנו לא חשך את שבטו גם מהסוגיה החמה, שנוגעת למאמן מנואל פלגריני, והתחיל כבר להתכונן לעונת ההעברות.


"אני לא חושב שיצאנו ממרוץ האליפות", קבע ולדאנו. "התסכול והזעם של האוהדים שלנו הוא נורמלי והגיוני לחלוטין, מפני שהציפיות מהקבוצה היו שנקח את האליפות ונביס את כל קבוצות הליגה וזה לא קרה. יחד עם זאת, אני רוצה להיות הכי ברור שאפשר - גם ההנהלה וגם הצוות המקצועי יעמדו על המשמר כדי שהקבוצה תמשיך לשחק בשיא הרצינות עד סוף העונה, המטרה שלנו לקחת את כל 21 הנקודות שנותרו ונילחם עד הרגע האחרון. המטרה שלנו היא לסיים את העונה עם 98 נקודות ואנחנו מחוייבים להמשיך להילחם עד ה-16 במאי ולקוות שברצלונה תמעד".

ולדאנו התייחס גם להופעה האומללה מול בארסה. "כל מה שאני יכול לומר הוא שתחושת האחריות והמחויבות של השחקנים שעלו על המגרש הייתה גדולה מדי. דווקא במשחק בקאמפ נואו שיחקנו טוב יותר". ולדאנו התייחס לסוגיה הבוערת, עתידו של המאמן מנואל פלגריני בקבוצה, בצורה לקונית: "למאמן יש את מלוא התמיכה של ההנהלה", אמר. חשבתם ש-250 מיליון הדולר ששפכה ריאל בקיץ ירתיעו מישהו? חשבו שנית. המנהל הטכני של הבלאנקוס מצהיר בנושא הזה: "עכשיו לא הזמן לדון ברכישות, הולך להיות עוד קיץ ארוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully