וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן מקנאב עובר לוושינגטון

אור שר

5.4.2010 / 10:30

האיגלס העבירו את הקוורטרבק הפרו-בול ליריבה מה-NFC מזרח, תמורת בחירת סיבוב שני השנה ועוד בחירה ב-2011

דונובן מקנאב, הקוורטרבק שבילה עשור פלוס בפילדלפיה, עובר שלוש שעות דרומה, וינחת בוושינגטון, לאחר טרייד שביצעו האיגלס עם הרדסקינס. העיטמים יקבלו תמורת מקנאב את הבחירה ה-37 בדראפט הקרוב ובחירת סיבוב 3 או 4 בדראפט 2011. מזה זמן מה במהלך החודשים האחרונים, היה ברור שיש נתק בין האיגלס למקנאב והשאלה הייתה מי תהייה הקבוצה שתרצה לקחת אליה קוורטרבק בן 33 שמגיע עם חוזה מובטח של כמה מיליוני דולרים ודרישה לקבל תמורתו בחירת סיבוב שני בדראפט 2010. למרות שמועות שאוקלנד ריידרס היא המועמדת הבכירה והתעניינות של בפאלו, דווקא וושינגטון היא זו שביצעה אותו. האיגלס היו מודעים לכך שמקנאב לא רוצה להגיע לריידרס או לבילס והחליטו לבסוף ללכת לקראתו ולהשאירו בתוך ה-NFC מזרח.

מקנאב, שנבחר על ידי האיגלס בבחירה השנייה בדראפט 99, שיחק כקוורטרבק הפותח של פילדלפיה בכל 11 העונות שלו בקבוצה והוביל אותה לארבע זכיות רצופות ב-NFC מזרח (2001-2004), לחמישה משחקי גמר אזוריים (2001-4 ו-2008) ולסופרבול אחד (עונת 2004). הוא עוזב את הקבוצה כשהוא מחזיק במספר שיאי קבוצה נחשבים, כמו השחקן עם הכי הרבה ניסיונות מסירה (4,746), השלמות מסירה עם 2,801 (59% השלמה, שגם הם שיא קבוצה), והשחקן שהשיג הכי הרבה יארדים במסירה עם 32,873 וטאצ'דאונים במסירה עם 216.

"אני נרגש מהעתיד שלי בוושינגטון רדסקינס", אמר מקנאב, "וכולי ציפייה לשיתוף הפעולה עם המאמן מייק שנהאן, שהוא מאמן מצליח מאוד עם שתי אליפויות ברזומה שלו. למרות שכשלתי במטרתי להשיג אליפות עם האיגלס, נהניתי מ-11 העונות בקבוצה.היו לנו יותר רגעים טובים מרעים".

מקנאב, שהחל את הקריירה שלו כקווטרבק שמרבה לרוץ (בסגנון מייקל ויק), הצליח לשמור על רלוונטיות כאשר שיפר באופן ניכר את יכולתו למסור את הכדור ולהישאר בתוך הכיס. המהלך של וושינגטון ממצב אותה באופן מיידי כקבוצה בעלת פוטנציאל להגיע לפלייאוף בשנה הקרובה, דבר שישבור בצורת ארוכה של עונות לא מוצלחות של הקבוצה ויקנה נחת לקהל אוהדיה העצום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully