וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד קולת'הארד: "לשומאכר יהיה קל יותר העונה"

הנהג הסקוטי משוכנע שהתקנה החדשה של איסור תדלוק תשפיע על יריבו המתקאמבק, שמצידו אמר: "האנרגיה שלי חוזרת"

יום לפני המירוץ הראשון של עונת 2010 בפורמולה 1, שייערך ביום ראשון בבחריין, נראה שמיכאל שומאכר עדיין בפורמה. העונה הקרובה אמורה להפוך למסקרנת ביותר בזכות חזרתו של הגרמני האגדי אחרי פרישה וביום שישי הוא רשם את הזמן השלישי בטיבו בנסיעות האימונים. היום התקיימה נסיעת הדירוג, שבה סיים שביעי.

שומאכר, שזכה בעבר בשבע אליפויות פורמולה 1, עומד וכנראה שיעמוד עוד זמן ארוך במוקד העניינים אחרי הקאמבק המדובר בתום תקופה של שלוש שנים ואחרי הנסיעה היום אמר: "צדקתי כשהתרגשתי מהחזרה שלי. זה היה מעניין ומאוד כיף".

השניים שרשמו זמנים טובים יותר הם חברו של שומאכר לקבוצת מרצדס, ניקו רוזברג הגרמני, שעצר את השעון על 1:55.409 דקות ולואיס המילטון, שהיה שני. אלוף העולם, ג'נסון באטון, רשם את הזמן הרביעי בטיבו.

למרות ששומאכר נראה טוב ובכושר, הוא הדגיש שהוא עדיין צריך להסיר חולדה: "יש פרטים קטנים שעל פיהם בהחלט ניתן לומר שאני עדיין צריך עוד זמן על המסלול. אני צריך לעבור את סוף השבוע ויש לי עוד הרבה עבודה".

"כשהודעתי על הקאמבק שלי, הרגשתי כמו ילד בן 12 במכונית הקטנה שלו בפעם הראשונה", שיתף שומאכר בראיון אחר. "התבגרתי מאז, אבל לא יותר מדי. אני יודע שזה יהיה קשה, כמו בפעם הראשונה שנכנסתי לביזנס והסתכלתי על בחורים כמו מאנסל, סנה, פרוסט ופיקה, וחשבתי שאני בכלל לא ברמה שלהם. אלא שאז הבנתי שכולם אותו דבר. לכולם יש יכולות מיוחדות, אבל הם בני אדם. זה עושה לי טוב להתחרות, ועכשיו האנרגיה שלי חוזרת. זה הזמן להתחיל את הכל שוב".

דייויד קולת'הארד משוכנע שמי שירוויח מהחוק החדש שאוסר על תדלוק הוא שומאכר. כידוע, כמידי שנה, גם הפעם כולל ספר התקנות סעיפים חדשים, כשהעיקרי שבהם הוא האיסור הזה, כשעל המכוניות לשאת כמות מספקת של דלק לקצת יותר מ-300 ק"מ, אורכו של מירוץ. "המירוצים יהיו איטיים יותר בגלל שהמאסה שאתה נוסע איתה תשפיע בסיבובים המוקדמים", טוען קולת'הארד. "סיבובים איטיים יותר אומר שתהיה פחות פיזיות של הגוף, מה שאומר שיהיה לשומאכר קל יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully