וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "הייתה לנו הזדמנות בלתי חוזרת לנצח פה"

איתן נוח

24.2.2010 / 22:25

מאמן מכבי ת"א התאכזב מההחמצה בטורקיה. וויז'נייבסקי: "מרוצים מההפרש, זו הייתה אחת המטרות במקרה של הפסד"

מכבי תל אביב החמיצה הערב (רביעי) הזדמנות גדולה להשיג ניצחון חוץ בשלב הטופ 16 כשהצליחה לגרור את אפס פילזן לקרב חפירות צמוד, אך סבלה מיום חלש של אלן אנדרסון (7 נקודות) וצ'אק איידסון (2 נקודות בלבד), וראתה את הטורקים קוטפים לא פחות מ-15 ריבאונדים בהתקפה ומצליחים לגרד ניצחון במשחק קשוח ואיטי, בסיומו נותר המצב בבית ו' על כנו, כשכל הקבוצות שמרו עד עתה על הביתיות ואף ניצחון חוץ לא הושג.

"עשינו 50 אחוז מהעבודה", אמר פיני גרשון בחיוך בסיום. "הייתה לנו הזדמנות בלתי חוזרת לנצח פה. התסריט שלי היה ידוע מראש, לצערי אני הייתי כנראה המפיק אבל לא הבמאי, אם הייתי הבמאי הייתי מסיים את זה קצת אחרת. היינו במשחק, ידעתי שזו תהיה פחות או יותר התוצאה בסוף הרבע השלישי, אבל החטאנו יותר מדי זריקות פנויות ואיבדנו כדורים לא מחויבי המציאות. היינו יכולים לשחק יותר טוב, שמרנו לא רע, הכרחנו אותם לזריקות שרצינו, אבל הם עשו 15 נקודות מריבאונד התקפה. אי אפשר לבקש הכל".

גרשון התייחס גם לטבלת הצפופה של הבית ולכך שהצהובים אמנם הפסידו, אבל לפחות עשו את זה בפחות מ-9 נקודות, ההפרש בו ניצחו את הטורקים בבית: "אם כל הקבוצות ישמרו על הבית לפחות לגבי פילזן אנחנו במצב טוב כי הפסדנו בשבע. העבודה עוברת לשבוע הבא. נצטרך לנצח את סיינה ב-5 הפרש ואז נהיה מינימום במקום השני בבית".

על תצוגת הנפל של איידסון אמר גרשון: "זה לא היה רק בהתקפה, פעמיים-שלוש הוא גם לא סגר בריאונד וקיבלנו על זה סלים. החטאנו זריקות טובות מה-3 שאנחנו קולעים בדרך כלל. לאנדרסון ופרקינס היו 8 איבודי כדור ביחד. זה יותר מדי". על היכולת של רביב לימונד אמר גרשון: "רביב התחיל היום תהליך שהוא כבר עושה מצוין בליגה התחיל די טוב, אבל בדקות האחרונות של המשחק אתה רוצה שחקנים שמתורגלים לשחק ביחד. רביב הלך לסל וקיבל גג, חשבתי שזה יוריד לו מהביטחון והעליתי שחקנים שבעיקר בהגנה שומרים טוב, הבעיה היתה שבהגנה הצלחנו ובהתקפה לא".

לימונד: "הפסדנו על השטויות"

דורון פרקינס, שניסה לקחת אחריות והחזיק את הצהובים לעניינים ברבע השני אך היה חלש כמו יתר חבריו ברבע האחרון, אמר בסיום: "היה משחק קשה. פספסנו הרבה זריקות. בהתחלה לא נכנסו טוב למשחק, אבל אחרי זה שיחקנו חזק וטוב. הצלחנו להציג הגנה טובה ולעצור אותם. ההחטאות הפסידו לנו את המשחק. ההפרש או המשחק האישי שלי לא מנחם אותי".

רביב לימונד, ששיחק 13 דקות והוסיף הרבה התלהבות למשחק עם שלוש חטיפות, אמר: "חבל על המשחק. היינו במשחק כל הדרך והפסדנו על השטויות. יש גם ימים כאלה שהכדורים לא נכנסים. הגענו למצבים טובים ולא הצלחנו לקלוע. יצאנו עם חלק מהמטרה כשהפסדנו בפחות מ-10 וגם זה משהו. כיף לשחק במשחק כזה ולתרום, אבל זה עצוב שלא ניצחנו כי הניצחון היה יותר חשוב. אני מקווה שבפעם הבאה גם נשחק טוב וגם ננצח".

אנדרו וויז'נייבסקי, שהיה חלש עם חמש נקודות בלבד, אמר: "זה היה משחק עם סקור נמוך. אנחנו החטאנו והם החטיאו זריקות. הצלחנו גם להשוות וגם לעלות ליתרון, ואולי אם היינו קולעים אז גם היינו מנצחים. אני חושב ששתי הקבוצות לא היו טובות היום ולא הצליחו באמת לנצל מומנטומים. הם עשו כמה התקפות יותר טובות מאיתנו וזה מה שניצח להם את המשחק. ברור שאנחנו מרוצים מההפרש, זו הייתה אחת המטרות שלנו במקרה של הפסד".

עתמאן: "מכבי ניסתה להאט את קצב המשחק"

המאמן המנצח, ארגין עתמאן, אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "השגנו ניצחון מאוד חשוב הערב. בפתיחה שיחקנו כפי שרצינו, ושמרנו היטב לאורך רוב שלבי המשחק. מכבי ניסתה להאט את הקצב והצליחה בכך במחצית השנייה. ברבע השני הם צברו מומנטום ואנחנו נלחצנו בגלל החשיבות של המשחק, ולצערנו החטאנו 20 זריקות חופשיות לגמרי, אבל עשינו עבודה טובה בריבאונדים".

"השחקנים שלי קפצו על כל כדור", המשיך עתמאן. "הם עשו כל מה שהם היו יכולים לעשות. בסופו של דבר מה שחשוב הוא שניצחנו, למרות שרצינו לנצח בפער של יותר מעשר נקודות, אבל גם פער של שבע נקודות זה בסדר. עכשיו יש לנו עוד משחק חשוב מאוד בבית נגד ריאל מדריד בשבוע הבא, אותו אנחנו מתכננים נצח ואז להגיע לסיינה למחזור האחרון כשהיתרון בידינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully